CÓRKA PEDOFILA - Ewa Pirce

by - stycznia 01, 2018

Autor:Ewa Pirce

Tytuł: Córka pedofila

Wydawnictwo: Wieża Czarnoksiężnika

Okładka: Miękka

Ocena: 10/10

FABUŁA:

Mama zostawiła dziewczynę z ojcem, który od tego momentu ją krzywdził. Twierdził, że tak okazuje jej miłość. Pierwszy rozdział rozpoczyna się od tego, że Lexi chciała się zabić, ale nagle dostrzegła chłopaka na dole i tego nie zrobiła.

"Chwyciłam mydło, by zacząć się szorować. Przekręciłam wodę na jeszcze cieplejszą i zdjęłam słuchawkę, kierując ją między swoje nogi. Woda parzyła niemiłosiernie, ale nie przestałam, chciałam to z siebie zmyć"

Dziewczyna nie miała przyjaciół w szkole i poza nią. Akcja książki toczy się w Nowym Yorku. Jak się potem okaże, nowym uczniem w klasie Lexi będzie chłopak, który widział jej niedoszłą próbę samobójczą. Był niezwykle przystojny i to paraliżowało dziewczynę.

Ojciec zauważył, że Lexi podcięła sobie żyły i wpadł w szał. Dotkliwie pobił córkę, która jak sama określiła, wygląda jak tęcza. Z rozmowy z James'em (nowym uczniem w klasie), przyznaje że rani się bo dzięki temu wie, że jej ciało należy do niej.

Lexi zaprzyjaźniła się z Henry'm, gejem który zaoferował jej schronienie w swoim domu.

" Nie miałam nikogo, do kogo mogłabym się zwrócić, ani miejsca, które mogłabym nazwać domem".

Potem dziewczyna spędzała całe dnie z James'em, który opowiadał jej o swojej siostrze, która popełniła samobójstwo. Domyślił się, że ojciec bije Lexi, ale o molestowaniu nic mu nie powiedziała, wróciła do domu, gdzie znowu została pobita przez ojca. Obudziły ją krzyki. To Henry był w jej domu, martwił się o nią, bo się nie odzywała, potem pojawił się James i pobił ojca.

"Czy to normalne, ze pogodziłam się ze swoim popierdolonym życiem, czekając na śmierć? To normalne, że chcę zasnąć i się nie obudzić?Chcę rzucić się z dachu i choćby przez kilka chwil poczuć się wolna. Poczuć, że żyję i że to ja kontroluję wszystko to, co robię!?"

Niestety los dziewczyny nie oszczędzał i wydarzyła się tragedia, która bardzo ją załamała i tym razem przekonała się, że w trudnych chwilach może liczyć na Jamesa. O co chodzi, musicie przekonać się sami, nie chcę wam zdradzać zakończenia książki. Powiem tyle, iż ojca Lexi już nie było, spotkała go zasłużona kara, a dziewczyna w końcu mogła być szczęśliwa.


MOJA OPINIA

Książkę otrzymałam niedawno od Wydawnictwo Wieża Czarnoksiężnika i powiem szczerze nie mogłam się jej doczekać. Od razu jak tylko otworzyłam paczkę, zabrałam się za lekturę. Książkę wydano jakiś czas temu i wiem, że pojawiło się już sporo recenzji, ale chciałam przekonać się sama czy jest tak dobra jak piszą. Powiem szczerze, że jest! Sam tytuł już zapowiada co będzie głównym jej tematem. Dosłownie pochłonęła mnie już od pierwszego zdania! Tak wiem, dużo w niej wulgaryzmów i opisów scen seksu, ale myślę, że to nadaje jej klimatu i prawdziwości. Pierwszy raz spotykam się z książką, w której jest tak wiele negatywnych rzeczy jak: molestowanie, samo okaleczanie, maltretowanie oraz wątek homoseksualny. Tak, prawdą jest, iż to nie opowieść dla każdego. Jednym z ciekawszych informacji jest fakt, że autorka inspirowała się prawdziwymi zdarzeniami. Tym bardziej uderza mnie świadomość, że jedna dziewczyna mogła tak wiele wycierpieć. Wiem, że część z tych opisów to fikcja literacka, ale niestety są osoby na tym świecie, które przeżywają takie koszmary. Cieszy mnie zakończenie, bo w końcu Lexi zaznaje szczęścia, ale droga do niego była trudna i wyboista. Jak już ktoś mi powiedział "Córka pedofila" to prawdziwa emocjonalna "kolejka górska". Minęło kilka dni od kiedy ją przeczytałam, a dalej o niej myślę. Temat ciężki, ale interesujący i napisany w taki sposób przez Ewę Pirce, że wciągnęłam się od razu i ciężko było się oderwać. Z tego powodu uzyskuje maksymalną ocenę! Gorąco polecam:) 

P.S. Podaję wam linki do stron, które mogą Was zainteresować:
Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Wieża Czarnoksiężnika
 
______________________________________________________
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOK 
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAM

You May Also Like

13 komentarze

  1. Ta książka jest fenomenalna!!! Polecam bardzo gorąco 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak😊 koniecznie przeczytajcie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ne dala bym chyba rady....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapada w pamięć,więc nie jest dla każdego...

      Usuń
  4. Zdecydowanie nie lubię takich książek - za długo je potem przeżywam... Pamiętam jak po "Toksycznych rodzicach" na każdego patrzyłam podejrzliwie. ZResztą, historie opisane w książce wciąż do mnie wracają...

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze :D Ten nóż dodał super efektów! My nie czytamy za wiele, ale sądzimy, że ta książka chyba by nam się spodobała :) Lubimy takie tematy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też zakładka w kształcie noża, równie fantastyczna:)

      Usuń
  6. Straszna historia, nawet w recenzji widać ból głównej bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być refleksyjną i pasjonującą lekturą, sięgnę po nią

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowała mnie ta książka, szczególnie przez swą tematykę tak rzadko poruszaną. Z pewnością kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo choć historia trudna, to książkę bardzo dobrze się czyta

      Usuń

Wpadnij na Instagrama