AUTOBIOGRAFIA, W KTÓREJ DECYDUJESZ TY - Neil Patrick Harris

by - stycznia 16, 2018

 

Autor:Neil Patrick Harris

Tytuł: Autobiografia, w której decydujesz ty

Wydawnictwo: Laurum

Okładka: Miękka

Ocena: 8/10

 

FABUŁA


Jak to zwykle w autobiografiach bywa, zaczynają się one od podziękowań. Autor dziękuje swojemu partnerowi - Davidowi oraz ich dzieciom- Gideonowi i Harper. Ciekawe jest także słowo ostrzeżenia dodane przez autora:

"Czytając tę książkę, będziesz dokonywać wyborów. Jeśli wybierzesz mądrze, znajdziesz w życiu szczęście, odniesiesz sukces i poślubisz faceta swoich marzeń. Jeśli wybierzesz źle, roztyjesz się, wyłysiejesz i będziesz kroić indyka za ladą w barze pod szyldem Schlotzky's"
Nie trudno się domyśleć, autobiografia rozpoczyna się od podania gdzie i kiedy przychodzi na świat Neil Patrick Harris. Bardzo ciepło wypowiada się o swojej matce, można wyczuć, że łączy ich silna więź. Opisuję tę fabułę, ponieważ taką drogę wybrałam dla autora. Jako optymistka, bardziej zaciekawiła mnie droga szczęścia, niż wizja nieszczęśliwego życia.

Dzięki dokonanemu przeze mnie wyborowi dowiedziałam się, że Neil wystąpił po raz pierwszy na scenie w 1983r., co bardzo go cieszyło. Jest bardzo uzdolniony artystycznie, bowiem oprócz grania na scenie, autor również śpiewa.

Miłość do teatru aktora nigdy nie ustaje. Jedną z ostatnich decyzji jaką podejmuję, jest to że Neil wdaje się w romans z mężczyzną. Autor rozpoczyna przygotowania do musicalu "Hedwig".

"Bez planu szedł przez życie, zmagając się z nim skrycie, gdy jednak wybrał przygodę, zasłużył na nagrodę".
Jeśli chcesz przeżyć swoje życie jeszcze raz, to wróć na stronę 11.


MOJA OPINIA

 Książka Wydawnictwa Laurum, została napisana przez Neila Patricka Harrisa - aktora, laureata nagród Emmy i Tony, komika, konferansjera a w wolnych czasie bywa iluzjonistą amatorem.  Znany z roli młodego lekarza  Doogie'go Howsera. Jednak mi najbardziej kojarzy się z filmem Smerfy:)

Nie jest to typowa autobiografia, pełna suchych faktów, w których autor pisze w pierwszej osobie. W tej książce to Ty jesteś Neil'em - od tego jaką ścieżkę wybierzesz, zależy to jakie będzie jego życie. Dzięki temu masz co najmniej 3 życia do wyboru: możesz być aktorem, magikiem lub pracować w barze. Oprócz historii znajdziecie tu rysunki, przepisy na drinki, krzyżówki, teksty ról.

Podoba mi się ta autobiografia bo jest przede wszystkim inna! Przechodząc jedną ścieżkę życia, możemy wybrać kolejną, lub równie dobrze sprawdzić wszystkie. Najlepsze w tej pozycji jest to, że naprawdę to my decydujemy jak będzie wyglądać życie aktora:) Polecam tą nietypową autobiografię.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Lauru
_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOK 
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAM

You May Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo lubiłem jego postać w how i meet your mother :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kojarzy najbardziej ze smerfami choć wiem, ze zageal wiele ciekawych rol😀

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc, nie przepadam za biografiami. Ale tak faktycznie może być ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koncepcja książki, na pewno po nią sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama