Wywiad z Asią, blogerką kulinarną

by - listopada 09, 2017


Witajcie😊 Co prawda wczoraj był 8 listopada, ale z tej okazji przygotowałam dla Was krótki wywiad z Asią, autorką bloga http://cotakpachnie.com.plblog z przepisami wegańskimi, wegetariańskimi, bez glutenu, zbędnej chemii i konserwantów. Na blogu znajdziecie niecodzienne przepisy dobrze znanych wam dań, np vege placki ziemniaczane i wegańskie pierogi. Jestem pewna, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Miałam to szczęście, że pracowałam z Asią i wielokrotnie mogłam próbować pyszności, które przygotowywała😋 Jak na prawdziwego łasucha przystało, polecam brownie. Wszystkie dodane zdjęcia potraw pochodzą z bloga, tak abyście mogli zobaczyć, jak apetycznie wyglądają te potrawy:) Zapraszam do lektury😃

1) Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?


Zaczęło się w maju 2015 roku. Znajomi zawsze pytali mnie o przepisy na moje dania, pomyślałam, że warto byłoby stworzyć miejsce, do którego będą mieli łatwy dostęp. Nie podejrzewałam nawet, że taka kuchnia i moje przepisy zainteresują również innych 😊




Źródło: http://cotakpachnie.com.pl/2017/03/21/zupa-krem-marchwi/


 2) Dlaczego wybrałaś taki rodzaj kuchni?


Trochę z wyboru, trochę z upodobań. Ja tak po prostu jem, bo lubię. Kiedyś gotowałam tak ze względu na alergie córki, jednak dzięki temu odkryłam, że jest to coś co mi odpowiada i dobrze się czuję w tej kuchni 😊



Źródło: http://cotakpachnie.com.pl/2017/03/23/fit-snickersy-weganskie/


3) Twój blog ma ponad 2500 fanów na facebook’u i 500 na instagramie. Jak Ty to robisz? Masz jakieś rady dla początkujących blogerów kulinarnych?


Nie uważam, żeby to była duża liczba. Nigdy nigdzie nie zabiegałam i dalej zresztą nie zabiegam o czytelników. Przyszli sami i tak zostali 😊 Myślę, że jak się pisze coś wartościowego to czytelnicy sami się znajdą 😊



 
Źródło: http://cotakpachnie.com.pl/2016/03/04/weganskie-pierogi-ruskie/


4) Jaki jest Twoje ulubione danie/składnik?


Ciężko wybrać jedno danie i jeden składnik. Staram się gotować sezonowo 😊 Teraz więc będą to na przykład: dynia, bataty i moje ukochane buraki 😊 Jesienią najbardziej lubię gotować tzw comfortfood, czyli wszelkie dania jednogarnkowe, które są bardzo proste, sycące, rozgrzewające i właściwie robią się same. 😊 Serdecznie polecam curry z batatów.


 
Źródło http://cotakpachnie.com.pl/2017/03/08/weganskie-curry-batatow-jamiego-olivera/

5) Ostatnie pytanie, ale dla mnie bardzo ważne. Co dziś dobrego gotujesz? 


Dzisiaj akurat moje ulubione danie: makaron z sosem z pieczonej papryki – pyszne, łatwe, zdrowe i pożywne – przepis oczywiście na blogu 😊

Źródło: http://cotakpachnie.com.pl/2016/08/20/brownie-kremem-malinowym-weganskie/  


Przydatne linki:

http://cotakpachnie.com.pl/

facebook: https://www.facebook.com/cotakpachnie/

Instagram: https://www.instagram.com/cotakpachnie/










You May Also Like

12 komentarze

  1. Fenomenalny wywiad, chętnie zapoznam się z blogiem tej pani.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w domu, specjalistą od makaronów jest mój mąż. Na przygotowanie całego obiadu potrzebuje tyle czasu, ile jest potrzebne do zagotowania wody na makaron i ugotowanie go :) Bardziej czasochłonne dania to moja działka... Poczytam sobie na blogu, co mogeęrównie szybko ugotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z checia wpadne na bloga tej dziewcxyny lubie przepisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że i u mnie w domu alergia z chęcią sprawdzę przepisy na polecanym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się czytało ! :) życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie popieram jedzenie zgodnie z sezonem - i uwielbienie do sezonowych warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Go vege! :) Smakowite bardzo te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, aż w brzuchu burczy od patrzenia na te pyszności. Super, będę wpadać częściej bo aktualnie zmieniam swoją dietę na zdrowszą i mogą mi się przydać fajne przepisy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wywiad, a te zdjęcia.... ech... jem samymi oczami:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wywiad i dobra kuchnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, nie znałam tego bloga, ale już widzę, że chętnie skorzystam z przepisów Asi. U mnie w rodzinie występują liczne alergie pokarmowe, poza tym widzę, że smakowo (dynia, bataty i buraki rządzą!) też się dogadamy! Dzięki za ciekawy wywiad i możliwość poznania kolejnej interesującej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam wszystkim zapoznać się z blogiem Asi, tym bardziej że nastąpiła reaktywacja i zostanie wprowadzony nowy cykl, obiad w 15 min;)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama