Recenzja Minizestaw startowy NUK New Classic

by - kwietnia 12, 2018

Witajcie kochani😊 Jak sami pewnie wiecie, całkiem niedawno zostałam ponownie mamą, tym razem chłopca, więc tematyka smoczków i butelek nie jest mi obca:) Dziś chcę Wam powiedzieć co myślę o Minizestawie startowym NUK New Classic, który otrzymałam jakiś czas temu. 

Na rynku jest wiele dobrych firm, produkujących akcesoria dla dzieci i do nich zalicza się bez wątpienia NUK.  Powiem szczerze, że w przypadku pierwszego dziecka nie miałam do czynienia z produktami tej firmy, ale na szczęście teraz mogłam to nadrobić:)

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O MARCE I ZESTAWIE

Marka NUK jest obecna na niemieckim rynku od ponad 60 lat. Nazwa pochodzi od słów "naturalny i odpowiedni dla szczęki". Ideą tamtejszych wynalazców, było stworzenie smoczka, który kształtem przypomina brodawkę matki karmiącej. 

Co wchodzi w skład Minizestawu startowego NUK New Classic?

 

  • Anatomiczny smoczek uspokajający (informacje od producenta):

    1. Wyjątkowo miękki od góry, dzięki czemu dostosowuje się do podniebienia.
    2. Spłaszczona gumka zapewnia więcej miejsca dla naturalnych ruchów ssących języka.
    3. Szczególnie cienka i wąska szyjka smoczka zmniejsza nacisk na szczękę i zęby.

     
  • Butelka do karmienia:

    1. Smoczek od butelki- Specjalna miękka strefa sprawia, że smoczek jeszcze lepiej dostosowuje się do podniebienia, co sprawia, że dziecko czuje się tak, jakby ssało pierś.
    2. Zapobiega kolce- ulepszony antykolowy system odpowietrzania zapewnia swobodny wypływ pokarmu, dzięki czemu dziecko może ssać bez połykania powietrza.

    Więcej informacji o zestawie znajdziecie TUTAJ

    Moja opinia

    Każdy przyszły rodzic wie, z jakimi kosztami wiąże się pojawienie się w domu dziecka. Trzeba skompletować całą wyprawkę, a wiadomo, nie są to małe koszta. Myślę, więc że sporym plusem tego zestawu jest fakt, iż kosztuje on bardzo niewiele,  bowiem niecałe 30 zł:) Świetnie sprawdzi się jako pierwszy smoczek i butelka dla naszego dziecka, jak również na prezent dla rodziny lub znajomych. 

    Karmię synka piersią, więc nie bez znaczenia miał kształt smoczka. Syn już od pierwszych dni życia, nie miał problemów z prawidłowym uchwyceniem Nuk'a, nie wypadał i dzięki niemu mogłam uspokoić czy uśpić dziecko (co widzą Państwo na załączonym wyżej zdjęciu:)) Na korzyść dla mnie przemawia również jego wygląd, bo podoba mi się neutralny kolor (biały) i napis. Dzięki temu sprawdzi się on zarówno na prezent dla chłopca jaki i dziewczynki, zwłaszcza gdy nie znamy płci dziecka. Nie bez znaczenia również dla mnie był fakt, że Nuk jest bezpieczny, bo wykonany z silikonu i nie zawiera BPA. A dołączona do niego osłonka, chroni go przez zabrudzeniami.

    Jeśli chodzi zaś o dołączoną do zestawu butelkę, to jest ona wykonana z wysokiej jakości poliprepylenu (PP), dzięki czemu jest ona wytrzymała, no i dosyć duża bo ma pojemność 250 ml. Dzięki temu świetnie się sprawdzi zarówno w przypadku miesięcznego dziecka, jak i tego który ma prawie sześć, bo taki jest przedział wiekowy podany na opakowaniu. No i tak jak w przypadku Nuk'a, smoczek ma kształt przypominający brodawkę mamy co ułatwia naszemu dziecku prawidłowe ssanie i jest antykolkowy. Synek nie miał problemu z piciem z niej wody, czy mleka.

    Dla mnie jako dla mamy, najważniejsze jest to, aby produkty dla mojego dziecka były bezpieczne, no i nie bez znaczenia jest również ich wygląd jak i przystępna cena. Ten zestaw spełnia je wszystkie, a gdybyście chcieli kupić bogatszą wersję, to znajdziecie ją TUTAJ.


    A Wy korzystacie z produktów marki NUK? Jaka jest Wasza opinia? Piszcie w komentarzach.


    _____
    Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
    a) polubienia mojego  FACEBOOK'a
    i/lub 
    b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMIE

You May Also Like

1 komentarze

  1. Jeżeli spełnia Twoje potrzeby i dziecka to jest ok. Tyle tego na rynku, że nie wiadomo co wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama