Czy warto kupić zestaw startowy Natural Philips Avent?

by - kwietnia 16, 2018

Witajcie kochani😊 Dziś chcę Wam pokazać zestaw, który według mnie jest obowiązkowy dla każdego przyszłego rodzica, a przynajmniej u mnie sprawdził się znakomicie:) Miesiąc temu ponownie zostałam mamą i szukałam zestawu dla mojego synka. Jak zawsze niezawodny okazał się Philips Avent Myślę, że nikomu nie muszę przedstawiać tej firmy, bo słynie ona z dobrej jakości produktów. Pamiętam jak byłam w pierwszej ciąży i zupełnie nie wiedziałam jakie produkty kupić dla swojego dziecka, szukałam informacji w Internecie i wtedy właśnie dowiedziałam się o tej marce. Używałam ich wtedy, więc naturalne było dla mnie, że sięgnę po nie również i teraz:) Zapraszam  do zapoznania się z moją opinią na temat tego zestawu.

JAKIE PRODUKTY WCHODZĄ W SKŁAD ZESTAWU STARTOWEGO?

1. Cztery butelki do naturalnego karmienia (2 szt po 260 ml i 2 szt po 125 ml) 
2. Smoczek dla dzieci do 6 miesiąca życia
3. Szczotka do butelki i smoczka





NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

    • Smoczki w butelkach mają kształt przypominający brodawkę kobiety karmiącej, dzięki czemu dziecku jest łatwiej z niej pić
    • Wewnątrz butelki znajdują się wyjątkowe płatki, które zwiększają miękkość i giętkość smoczka, a także chronią przed jego zapadaniem
    • Co ważne, butelki są antykolkowe  i ich kształt zapewnia komfortowe trzymanie produkty, a także nie zawierają polipropylenu
    •  Kształt dołączonej do zestawu szczotki ułatwia czyszczenie butelek jak i ich smoczków
    • Smoczek dla dzieci do 6 miesiąca życia jest ortodontyczny i został stworzony z myślą o naturalnym rozwoju podniebienia, dziąseł i zębów dzieci.
    Jeśli chcecie dowiedzieć się jeszcze więcej to zapraszam na stronę.


    CZY WARTO KUPIĆ ZESTAW STARTOWY NATURAL PHILIPS AVENT? MOJA OPINIA

    Po podaniu Wam najważniejszych informacji o produkcie, pora na moją opinię odnośnie testowanych produktów. W odpowiedzi na zadane w tytule pytanie, ważne wg mnie będą kwestie takie jak: bezpieczeństwo, komfort, wygląd, cena. Zresztą, jeśli widzieliście konkurs na Facebook'u to te rzeczy podajecie najczęściej, odpowiadając na pytanie: "Co jest dla Was ważne przy wyborze produktów dla dzieci?" Ja się z Wami zgadzam w 100%.

    Mój synek ma zaledwie miesiąc a bez problemu pije z butelek, zarówno tej dużej jak i mniejszej. Karmię go piersią, ale czasami gdy zostaje pod opieką cioci czy dziadków, to ładnie je mleko z butelki czy pije wodę. A jej kształt sprawia, że wygodnie się ją trzyma w ręku.

    Bardzo podoba mi się to, że zestaw jest neutralny, tzn świetnie się sprawdzi zarówno na prezent zarówno dla dziewczynek jak i chłopców, jest przezroczysty i  elegancki.

    Smoczek ma taki kształt, że mój syn nie miał problemów z jego złapaniem, a co ważne, dobrze się sprawdza w uspokajaniu go. Fantastyczne jest to, że jest silikonowy i nie wydziela żadnych zapachów, przez co zapewnia bezpieczeństwo użytkowania. A czy to nie jest najważniejsze, dla nas, rodziców? Bo dla mnie jako mamy bardzo:)

    Jeśli poruszamy kwestie bezpieczeństwa, to nie bez znaczenia jest również higiena. Zapewni nam ją umieszczona w zestawie szczotka. Jej kształt sprawi, że bez kłopotu wyczyścimy nią zarówno butelkę w środku, jak i jej smoczek. Każdy z nas wie, jak ważne jest prawidłowe dbanie o czystość produktów, które mają kontakt z ustami naszych dzieci. 

    No i ostatnia kwestia to fakt, że zestaw startowy Natural jest w atrakcyjnej cenie, jak za taką ilość rzeczy w nim umieszczonych i jakość, którą oferuje nam Philips Avent

    Podsumowując, marka ta należy do jednych z moich ulubionych, a zestaw, który opisałam gorąco  polecam każdemu rodzicowi jak i osobom, które szukają idealnego prezentu dla młodych rodziców:) 

    A Wy macie taki zestaw? Korzystacie z produktów marki Philips Avent? Co o nich sądzicie? Piszcie w komentarzach, a przy okazji zachęcam do wyrażania swojej opinii, dzięki czemu pomożemy innym rodzicom w wyborze dobrych produktów dla naszych pociech.
    _____
    Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
    a) polubienia mojego  FACEBOOK'a
    i/lub 
    b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMIE

You May Also Like

16 komentarze

  1. Mieliśmy ten zestaw, kupiliśmy lata temuw Irlandzkim TKMaxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób, które planują karmić MM to na pewno dobry pomysł. Dla dzieci karmionych KP jedna butelka na start pewnie wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama karmię piersią, choć raz dziennie muszę dać mm bo syn się widać nie najada, ale potrzebuję 2 szt. Jedna na mleko druga butelka do wody:)

      Usuń
  3. Nie mam w tej kwestii doświadczenia, ale taki zestaw wydaje się ciekawym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okres karmienia butelką dawnoza mną, jednak patrzę na te nowości i zastanawiam się po co to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bazowy zestaw, myślę, że na początek starcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. będę pamiętać o tym zestawie jak przyjdzie mi kompletować wyprawkę dla maluszka:) ale to za jakiś czas;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i byłam bardzo zadowolona. Przy całej trójce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przy drugim dziecku też jestem zadowolona:)

      Usuń
  9. Przy pierwszym dziecku nie mogłam karmić piersią. Kupiliśmy butelki Aventu z poleceni koleżanki i byłam zadowolona! Mój synek pił z nich bez problemu, nie miał żadnych kolek, nie krztusił się. Spodziewam się kolejnego malucha i również przymierzam się do zakupu tych buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten zestaw, może się przydać na początek po urodzenia dziecka. Ja na szczęście nie musiałam ich używać

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy takie butelki i jesteśmy zadowoleni.;-) Moje dzieciaczki bardzo chętnie piją z nich mleko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dość długo zastanawiałam się nad wyborem butelki dla mojej córki, ale ostatecznie padło na markę https://www.lansinoh.pl/ Tej samej marki kupiłam laktator, który znacząco ułatwił mi kwestię karmienia.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama