Pancakes z syropem klonowym

by - kwietnia 05, 2018

Witajcie kochani😊 Dziś pora na pyszne, szybkie i proste naleśniczki, zwane inaczej pancakes:) Idealna propozycja dla dzieci, choć dorosłym też posmakują. Moje mają taki bardziej podłużny kształt, bo były smażone na patelni do naleśników, a wiadomo że na niej środek jest wyżej niż brzegi. Z podanych składników wyjdzie Wam około 20 sztuk.

SKŁADNIKI:

  • 2 łyżki masła (roztopionego)
  • 2 jajka
  • 250 ml mleka
  • 300 g mąki pszennej
  • 2 łyżki ksylitolu (lub zwykłego cukru)
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ulubione owoce, syrop klonowy

WYKONANIE:

 

Masło roztopić. Do jajka, masła, ksylitolu, dodać przesianą mąkę i proszek do pieczenia. Składniki dobrze wymieszać. 

Naleśniczki smażyć na patelni teflonowej bez użycia tłuszczu, lub na tej do naleśników, ale już dać pół łyżeczki masła. Nakładać małą chochelką ciasto, smażyć z obu stron, do uzyskania ładnego koloru. 

Podawać na ciepło, najlepiej jako stosik naleśników z ulubionymi owocami i dodatkami. Ja użyłam bananów i syropu klonowego:) Nie przejmujcie się aż tak bardzo wyglądem, fajnie jakby były idealnie okrągłe, ale nie zawsze się to udaje.... Smacznego:)


 A Wy lubicie pancakes? Z czym je najchętniej jecie, jaki jest Wasz sekretny składnik? Piszcie w komentarzach:) Miłego dnia, A:)

__________________________________________________________________
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOK 
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAM

You May Also Like

0 komentarze

Wpadnij na Instagrama