Pretty Happy. Przepis na pokochanie siebie - Kate Hudson

by - marca 07, 2018

 

Autor: Kate Hudson

Tytuł:Pretty Happy. Przepis  na pokochanie siebie

Wydawnictwo: Kobiece

Okładka: Twarda

Ocena: 8/10

 Dziś chcę Wam przybliżyć książkę, którą otrzymałam całkiem niedawno, ale się nią zachwyciłam.Pięknie zapakowany i wydany poradnik. Nie będzie to typowa recenzja, bowiem i nie jest to typowa pozycja. Myślę, że większość z Was słyszała nazwisko autorki, a może nawet oglądała jakiś film z jej udziałem. 

Autorka poczuła się na tyle dobrze w swoim ciele, że postanowiła napisać tą książkę.

"Mam nadzieję, że was to nie rozczaruje, ale ta książka nie będzie jakąś dziwaczną spowiedzią. To raczej szczera opowieść o tym, jak udało mi się zrozumieć siebie, potrzeby mojego organizmu i połączyć te informacje tak, bym nie musiała już zamartwiać się, czy odpowiednio dbam o swoją dietę lub o to, jak i ile ćwiczę"

To już moja druga książka, która porusza temat zwalniania tempa życia. Poprzednią recenzję znajdziecie tutaj. Zmiana trybu życia autorki polegała na zwolnieniu tempa życia, innej diecie i ćwiczeniom, które sprawiły iż czuje się dobrze w swoim ciele. Myślę, że większość z was zna autorkę z takich filmów jak: "Jak stracić chłopaka w 10 dni", czy "Ślubne wojny". Głównie kojarzy mi się ona z pięknymi, blond włosami i promiennym uśmiechem. Jak sama twierdzi, mając ponad 30-lat, jest o wiele szczęśliwsza, niż wtedy gdy miała zaledwie 20.

Jak się dowiemy, według Kate Hudson, kluczem do szczęścia, jest zrozumienie swojego ciała, ale to proces, który trwa jakiś czas. Już we wstępie dowiedziałam się dlaczego razem z książką, dołączony był "Zeszyt myśli". Sama autorka go używa i nam również poleca tą metodę na zapisywanie swoich przemyśleń. Uważam to za świetny pomysł na uporządkowanie myśli. Sama, pisząc recenzje książek, używam notesów, zeszytów, by oprócz krótkiej fabuły, zapisać hasła, myśli które przywodzi mi dana powieść, co myślę w chwili jej czytania.

Książka podzielona jest na trzy części, a w każdej z nich znajdziecie informacje, które sprawiły, że autorka jest szczęśliwa. Zdradza ona wiele szczegółów z życia osobistego, a także możemy poznać ją bliżej przez zdjęcia umieszczone w książce. Autorka zadaje pytania, poprzez które mamy zajrzeć w głąb siebie. Dodatkowo w poradniku jest kwestionariusz, który sprawdzi jaką doszą jesteś. Jeśli nie wiecie kim jest dosza, to autorka wyjaśni wam te pojęcia. Oprócz sfery duchowej i fizyczności, Kate podaje też składniki odżywcze korzystne dla naszego zdrowia.

"Szczęście nie jest gotowym produktem. Trzeba sobie na nie zapracować własnymi czynami"

Autorka przywołuje nam myśl Dalajlamy. Zresztą dosyć sporo w książce różnego rodzaju przemyśleć, haseł itp. Na koniec Kate dołączy coś bardzo osobistego, nie zdradzę Wam jednak co. 
Po prostu sięgnijcie po tę pozycję, jeśli lubicie autorkę, chcecie dowiedzieć się co uczyniło ją szczęśliwą, lub sami chcecie być szczęśliwsi.  

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu
_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOK'a
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMIE

You May Also Like

13 komentarze

  1. Kate Hudson do tej pory kojarzyłam głownie z komediami, nie miałam okazji przeczytać jej książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się kojarzyła głównie z filmem, ale książka ukazuje Kate z innej strony😉

      Usuń
  2. Słyszałam o tej ksiazce ale jeszcze nie było dane mi jej przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kate Hudson, ale o książce jeszcze nie słyszałam. Pora po nią sięgnąć, dobrze że ją pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję do listy "do przeczytania" :) ja ostatnio przeczytałam świetną powieść "Dziewczyny chcą się zabawić", nie wiem, czy słyszałaś, ale polecam jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie słyszałam 😊 ale chętnie poznam😁

      Usuń
  5. Bardzo lubie siegnac od czasu do czaus po motywujaca ksiazke. Dziekuje za propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mam problem z aktorkami / celebrytkami / piosenkarkami, które zabrały się za napisanie książki. Muszę się w końcu przemóc i sama sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie moj typ ksiazek, nie znosze poradnikow i nie wierzę, że ktoś po przeczytaniu jednego z nich zmienił swoje zycie na lepsze. Za to dla Kate jest to sposob by ludzie znowu o niej usłyszeli i by zarobiła trochę kasy :) ja raczej po tę książkę nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa pozycja ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. na Dzień Kobiet już za późno, ale wydaje mi się, że to będzie dobry prezent urodzinowy dla żony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa pozycja książkowa i pięknie wydana.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama