Co powinna zawierać wyprawka dla dziecka? - Konkurs z Canpolbabies

by - marca 13, 2018


WYNIKI KONKURSU!

Dziękuję za tak liczny udział:) Bardzo trudno było mi wybrać dwie osoby, ale jakoś się udało😊
Zestawy wygrywają p. Kinga Marta Wiśniewska i p. Marta Kafar. Zwycięzcom gratuluję i proszę o kontakt mailowy lub przez fb;) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt😃


Kochani mam dla Was cudowną wiadomość, po raz pierwszy wraz z firmą Canpolbabies, organizuję konkurs, gdzie do wygrania są aż dwa zestawy Sweet fun ze zdjęcia:)
 
Marzec, to ważny dla mnie miesiąc, ponieważ już za niedługo po raz drugi zostanę mamą. Sama niedawno byłam na etapie kompletowania wyprawki, więc wiem jaki to ważny moment w życiu każdego rodzica.  Nic więc dziwnego, że konkurs związany  będzie z tym tematem. 


Co trzeba zrobić, żeby wygrać zestaw ze zdjęcia?

1. Odpowiedz na pytanie:  „Bez czego nie wyobrażasz sobie wyprawki dla dziecka? Opisz/ pokaż ją i wygraj zestaw ze zdjęcia”.
Zapraszam do udziału rodziców maluszków, jak i tych którzy spodziewają się dziecka. Forma dowolna: opis rzeczy, zdjęcia pokoju dziecka, itp. Jak widzicie zadanie jest bardzo proste😊
 
Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga
apetyczneksiazki a sponsorem  Canpol Babies
2. Konkurs trwa od dnia 13.03.2018 do 30.03.2018
3. Nagrodą w konkursie jest zestaw Sweet fun ze zdjęcia
4. Zwycięzców wybiera organizator konkursu według najciekawszej pracy.
5. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu i umieszczone będą na blogu  i Facebooku.
6. Zwycięzca ma obowiązek zgłosić się do organizatora w ciągu 3 dni w celu podania danych adresowych do wysyłki, w innym wypadku zostanie wybrany nowy zwycięzca  (na adres mailowy
apetyczneksiazki@gmail.com) Potrzebne dane: imię i nazwisko, adres wysyłki, telefon, adres mailowy.
7. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany ani popierany przez serwis Facebook.
8. Wysyłką nagród zajmuje się sponsor konkursu i odbywa się ona na jego koszt jedynie na terenie kraju. Organizator konkursu nie odpowiada za termin i stan nadesłanej nagrody.
9. Jedna osoba może zgłosić tylko jedną pracę konkursową. Prace będą publikowane na bieżąco pod postem konkursowym na blogu.


Będzie mi miło jeśli:

1. Polubicie stronę Apetyczneksiazki i Canpolbabies
2. Polubisz i udostępnisz post konkursowy na Facebooku
3. Zaprosisz do zabawy 3 osoby

Swoje odpowiedzi możecie zgłaszać drogą mailową na adres: apetyczneksiazki@gmail.com lub pod postem konkursowym na Facebook'u.

Zapraszam do wzięcia udziału i każdemu życzę powodzenia!

You May Also Like

30 komentarze

  1. Martyna Prandzioch Obowiązkowy element wyprawki? 7 smoczków. Bo pierwszy upada na ziemię, drugi dziecko daje do polizania psu, trzeci prawdopodobnie leży pod łóżeczkiem, czwarty zwiedza świat z kanapy samochodu, piąty - to dopiero łobuz, nigdy nie wiadomo, gdzie jest, szósty używa dziecko, a siódmy - szczęśliwy, schowany za pazuchą mamy, czeka, by w kryzysowej sytuacji uratować świat 🙂

    Nie mam talentu do rysowania, a zdjęcia nie zrobię, bo drużyna smoczków ostatni raz widziana była razem... No dobra, nigdy 🙈 zawsze któryś bawi się w chowanego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna Lis Moje dzieci słynęły z ulewania, codziennie było pół szafy do wyprania.
    Najważniejsze więc były śliniaki i duze pieluszki tetraki.
    Co chwilę pod brode podkładanie i wodospadowe ulewanie.
    Na lewo i prawo lało się mleko z cycusia,
    ciągle sprzątania miałam ja - mamusia 😻
    Kazdy kto przychodził z prezentem w odwiedziny,
    Wiedział czego na wage złota potrzeba u naszej rodziny 😁
    Wyobraźcie sobie prawie rok takiego ulewania,
    Ręce odpadały od systematycznego prania 😱
    Ciągle od nowa były głodne przez to ulewanie,
    Takie to było mamy mleczka szanowanie 😻🙈👦👧👶👶💙❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nieodzownym i niezastąpionym elementem wyprawki był KRÓL SMOCZEK
    Wiem wiem .. niezdrowe dla zębów ale na dwoje babka wróżyła
    Mój syn miał wieczną ochotę na cycusia i nie tyle że był głodny tylko po prostu miał potrzebę bliskości i ogromny odruch ssania , a wiadomo nie mogłam go ciągle przy cycu trzymać i wtedy do akcji wkraczał ON smoczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam fioła na punkcie kocyków, a maszym ulibionym jest kocyk z kapturkiem hipopotamem :) kiedy mały jest niesokojny i ma problemy z uśnięciem najlepiej sprawdza sie u nas ciasne otulenie dziecka kocykiem, dzięki temu dziecko się wycisza i spokojnie zasypia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie wyprawki bez wygodnego fotela do karmienia i Kurki Babci Dany- można powiedzieć, ze są to rzeczy bardziej dla Mamy, ale Mama jest na początku najważniejsza dla Maluszka, a komfortowe warunki do kamienia są ułatwieniem dla obu stron, dlatego wszystkim Mamom polecam kupić wygodny fotel i poduchę do karmienia, bo w towarzystwie tych dwóch przedmiotów i swojego małego Serduszka będziecie spędzać długie godziny każdego dnia i każdej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga Marta Wiśniewska Mój niezbędnik w maluszkowej wyprawce..
    Kiedy zaszłam w ciążę - rozpoczęłam przygotowania na przyjście maluszka. Kompletowałam ubranka, gadżety i pieluszki. W każdym zakamarku internetu znajdowałam informacje o przydatnych przedmiotach. Kupiłam więc mnóstwo śpioszków i skarpetek, zaopatrzyłam się w laktator, sterylizator i podgrzewacz do butelek, wyszukałam najnowszy model elektrycznej niani, miałam również karuzele nad łóżeczko, mate edukacyjna i bujaczek.
    I wiecie co? To wszystko na nic!
    Najlepszym, co znalazło się w mojej wyprawce, był ogrom cierpliwości. Ale o tym nikt nie wspomniał w listach i artykułach o najpotrzebniejszych rzeczach.
    Gdyby nie moja anielska cierpliwość - dostała bym 'na głowę' (choć tak na prawdę było już blisko 😁)
    Kilkukrotne pobudki w środku nocy, obolałe piersi, tony prania, wyżynające się ząbki, kolejne nieprzespane noce, gorączki i infekcje, pogryzione smoczki, zagubione ukochane maskotki. To wszystko przerosło by mnie, gdyby nie cierpliwość.
    Teraz już wiem, co będzie numerem jeden na mojej wyprawkowej liście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina Monica Na dzień dzisiejszy gdy mój synek skończył 6 miesięcy mogę śmiało stwierdzić bez czego nie wyobrażam i nie wyobrażałam sobie wyprawki dla dziecka.
    1.Podstawową rzeczą bez której w wielu trudnych chwilach bym sobie nie poradziła był "zestaw katarek" o tym jak bardzo jest on przydatny nie życzę nikomu się przekonać.
    2.Butelka do mleka - o tak jeśli dziecko jest leniwe tak jak moje i od urodzenia je tylko z butelki 🍼🍼
    3. Smoczek - Jest to jedyna rzecz, która usypia mojego maluszka i to mu wystarczy do spokojnego snu. Bez tego ani rusz ! :)
    4. W wyprawce znajduje się także te oto rzeczy które są bardzo potrzebne na co dzień ( sól fizjologiczna, witaminka D, sudocrem, waciki, emolium do kąpieli, chusteczki nawilżające, pampersy, ciuszki i środki piorące ).
    Ostatecznie jest wiele rzeczy bez których ja nie wyobrażam sobie wyprawki dla mojego dziecka , są one bardzo pomocne przy takim maluszku. 👶

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdalena Zablocka-Tutka Wyprawki nie wyobrażam sobie bez specjalnego kosza na pampersy neutralizujacego zapachy, nie sądziłam, ze te małe ciałko jest w stanie produkować takie bomby biologiczne w hurtowych ilosciach, gdyby nie ten kosz biegalabym ze śmieciami parenascie razu dziennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia Kądziela W dzisiejszych czasach wyprawkę zrobić nietrudno, bo w każdej dla mam gazecie
    gotowe są listy co kupić trzeba, a wszystko to można znaleźć w internecie.
    Zatem kiedy w sklepie już wszystko kupione
    i według „bobaskowej check-listy” sprawdzone,
    gdy cały dom dokładnie przygotowany czeka
    na przyjęcie do niego małego człowieka,
    brak mi tylko jednej rzeczy by wyprawka była idealna,
    a do tego niepowtarzalna.
    Są to przeze mnie z filcu uszyte ozdoby,
    by dziecięcemu wózkowi i pokoikowi dodać urody.
    Dlatego też powstał wiszący w oknie misiu z imieniem córeczki
    oraz unoszący się nad łóżeczkiem księżyc i kolorowe gwiazdeczki.
    Do tego przy wózku pluszowa rybka kolorowa
    i dopiero teraz wyprawka jest w pełni gotowa.
    Bo te ozdoby z miłości zostały zrobione
    i mamine serce w ich robienie było włożone.
    Do tak przygotowanej wyprawki brakowało już tylko malucha
    uśmiechniętego od ucha do ucha.
    I jest już taki maluszek między nami
    i bawi się w wózku uszytymi przeze mnie ozdobami.
    Po rybkę chętnie rączki wyciąga
    i taka zabawa na długo go wciąga.
    Dlatego teraz jestem pewna, że takie dodatki od serca zrobione
    są tak naprawdę niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna Cieślewicz Ja mam fioła na punkcie kocyków, a maszym ulibionym jest kocyk z kapturkiem hipopotamem :) kiedy mały jest niesokojny i ma problemy z uśnięciem najlepiej sprawdza sie u nas ciasne otulenie dziecka kocykiem, dzięki temu dziecko się wycisza i spokojnie zasypia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelina Stasiczak Dla mnie niezbędnym elementem wyprawki dla dziecka okazał się laktator. Nie zakupiłam go wcześniej, bo nie sądziłam, że będzie aż tak bardzo potrzebny-jednak synek nie chciał ssać piersi i po 2 tygodniach walki zaczęłam odciągać pokarm i podawać przez butelkę. Dzięki laktatorowi karmię synka swoim mlekiem już ponad 4 miesiące. Pamiętam jak biegłam do sklepu po niego, uratował mi laktację:)Także dla mnie najważniejszym elementem od samego początku był i jest laktator. Mój najwierniejszy przyjaciel od kilku miesięcy. Bardzo przydatny okazał się także śpiworek, w którym maluszek pięknie usypia na spacerze i mam pewność, że jset mu ciepło- a spacerujemy bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anna Krupińska-Filip Może to banalne, ale tak naprawdę nie byłoby wyprawki bez tego cudownego maluszka w środku. Najważniejsze to dbać o Niego. Rzeczy materialne możemy zawsze kupić nawet tuż po narodzinach. Wyjdzie w praniu co się przyda. Pozdrowienia od Alicji w środku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleksandra Maria Wyprawka dziecka, niezmiernie ważna sprawa . Przy dwójce szkrabów niebywale sprawdził się Szumimiś, który ratował nas w domu i podróżach . Pozwalał szybko, spokojnie i długo spać naszym malcom wszędzie gdzie było im to potrzebne. .🐵

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyna Sztaba Jestem w trakcie kompletowania wyprawki dla mojego maluszka i nie wyobrażam sobie wyprawki dla dziecka bez:
    1. Bawełniane kocyki dla maluszka. Nie ulega wątpliwości, że sen w pierwszych tygodnia życia jest podstawą jego życia. My, jako mamy musimy zapewnić dziecku komfort snu i wygodę.
    2. Butelka antykolkowa. To w pewnym rodzaju wygoda dla samej mamy i zabezpieczenie przed silnymi kolkami. Karmienie dziecka jest podstawą a jeżeli można przy tym ulżyć dziecku w kolkach to myślę, ze zakup tej butelki jest jak najbardziej potrzebny.
    3. Poduszka antywstrząsowa. Zapewnia ona usztywnienie główki dla niemowlaka. Jest to niezbędny gadżet że względu na swoją funkcjonalność co przy okazji daje mamą poczucie większego bezpieczeństwa.
    4. Wanienka że stelażem koniecznie razem z termometrem do wody. Wanienka musi być bardzo duża żeby zapewnić komfort mycia nie tylko rodzicom ale także niemowlaczkowi.
    5. Zestaw kosmetyczny dla niemowlaka składający się z aspiratorka do noska, nożyczek do paznokci czy szczoteczki do włosków koniecznie z miękkiego włosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Weronika Borek Bez czego nie wyobrażam sobie wyprawki dla dziecka?
    Zanim zaczęłyśmy przygodę ze słoiczkami, karmiłyśmy się tylko piersią. Oczywiście bardziej mówi się o tym jakie jest to piękne, niż o tym jakie to bolesne. Na tą chwilę nie wyobrażam sobie życia bez laktatora 😓 oh ile on nam pomógł...Która z Mam przeszła przez karmienie piersią bez bólu i płaczu? 😊🤔

    OdpowiedzUsuń
  16. Monika Wołczyk Jako przyszła mama Franka wciąż zastanawiam się jaki on będzie... Ja i Mąż bardzo lubimy wodę, wspólnie uprawiamy windsurfing i inne sporty wodne. Myślę, że nasz synek odziedziczy po nas miłość do pluskania się w wodzie. Nie wyobrażam sobie zatem wyprawki Frania bez przyborów kąpielowych - wanienki, termometru, delikatnego płynu, gąbeczek, zabaweczek i innych kąpielowych frajd :) Już widzę tą radość naszego synka, który z uśmiechem pluska się w wodzie. Z pewnością codziennie nie będzie mógł doczekać się wieczornych harców w wodzie. A jak już będzie znanym surferem opowiemy mu knucie planów wg mamy i taty zanim jeszcze się urodził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marta Kafar Wyprawka już (chyba) skompletowana w całości :) Bez czego nie wyobrażam sobie wyprawki dla dziecka? Bez mojego jedynego, niepowtarzalnego i odpowiedzialnego męża, a ojca Naszej córeczki. Wszystkie inne rzeczy z wyprawki można czymś zastąpić:
    - pampersy - pieluchami tetrowymi
    - mokre chusteczki - gazikami i wodą
    - ubranka - zwykłym materiałem
    - kosmetyki - mąką ziemniaczaną etc.
    - łóżeczko - naszymi ciałami
    - nianię elektroniczną - naszymi oczami i uszami
    - gryzak - naszymi palcami
    - zabawki - rzeczami z kuchni np. drewnianą łyżką
    - wanienkę - umywalką/dużą miską

    Ale wspierającego męża, wyrozumiałego ojca i przewrażliwionego taty nie da się zastąpić :) Już teraz mąż razem ze mną nie przesypia nocy, więc co będzie po porodzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karolina Sala
    Rach, ciach maszyna ruszyła
    i do tego bardzo mnie wystraszyła,
    bo czas ucieka nieustanny, jedyny,
    w obliczu wyzwania zrzedły nam miny.
    Dziś debiutujemy na rodzicielstwa drodze,
    kto poratuje nas w tej ciężkiej trwodze?
    Bo listy wyprawki końca nie widać,
    w dodatku całą fortunę trzeba na nią wydać.
    Kocyki, grzechotki, butelki, pieluchy,
    kto mi w tym wszystkim doda otuchy?
    W wyprawce przecież wszystko jest ważne,
    a każde zakupy są bardzo poważne.
    Produktów na rynku jest cała masa,
    ale które będą najlepsze dla naszego bobasa?
    STOP! Szaloną maszynę muszę zatrzymać
    i oddech na kilka sekund wstrzymać.
    Wyprawka musi składać się z MIŁOŚCI,
    do chodzenia po sklepach wielkiej CIERPLIWOŚCI!
    Ważny jest także zdrowy ROZSĄDEK
    i troska o nasz ściśnięty ŻOŁĄDEK.
    Musimy wierzyć, że wszystko się uda,
    a rodzicielstwo przyniesie nam same cuda!
    Niech w tej wyprawce nie zabraknie nam RADOŚCI,
    bo dzięki niej znikną wątpliwości, a pojawią się MOŻLIWOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  19. Edyta Zygmunt Lewiccy Nie wyobrażam sobie wyprawki bez pozytywki z klasyczna muzyka. Była niezastąpiona w domu na spacerach czy w samochodzie. Pomagała się wyciszyć maleństwu i nie tylko bo rodzice też się przy niej odprężali.

    OdpowiedzUsuń
  20. Joanna Białkowska Wyprawki dla dziecka nie wyobrażam sobie bez mięciutkiego kocyka. Jest to podstawowy element dla małej istotki. Dzidzia może ,,zaprzyjaźnić'' się z nim już od pierwszych swoich dni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Paulina Białowieżec Nie wyobrażam sobie wyprawki dla dziecka bez jednorazowych podkładów do przewijania, co prawda kiedyś ich nie było i mamy sobie radziły, ale jeśli teraz są dostępne i ułatwiają życie dlaczego z tego nie skorzystać. Dla mnie takie podkłady są bardzo przydatne, żeby położyć i przebrać albo przewinąć dziecko, u lekarza, poza domem, świetnie się przydają w wielu sytuacjach, a jak zdarzy się jakaś przygoda i w czasie przewijania albo przebierania dziecko np. zrobi siku to lepiej, żeby zrobiło siku na jednorazowy podkład niż np. na nową kanapę znajomych, są nieprzemakalne, nie trzeba ich prać, łatwo się ich pozbyć, nie szkoda ich wyrzucić

    OdpowiedzUsuń
  22. Anna Żubryj Wyprawka przy pierwszym dziecku często nie ma końca. Ja kupiłam zbyt dużo rzeczy, bo wydawało mi się że to wszystko jest niezbędne. Kiedy urodził się mój synek zdałam sobie sprawę, że mogę się obyć bez tego wszystkiego, a najważniejsze w wyprawce są pieluchy. I nie ma takiej ilości, żeby było ich za dużo. U nas pieluchy idą jak woda. Mam wrażenie, że zmieniam je bez końca. Ale za to synek rośnie jak na drożdżach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ireneusz Jędryka Nie wyobrażam sobie niemowlęcej wyprawki bez tetrowej pieluszki. Pieluszka tetrowa nie jest już tak często używana ponieważ zastąpiły ją pampersy.U Nas pełni jeszcze wiele innych funkcji. To doskonały uspokajacz lepszy niż niejeden Miś Szumiś. Można nią przykryć Maluszka, można nią delikatnie osuszyć .Najważniejsze że dzięki niej mój Maluszek jest znacznie spokojniejszy i uśmiechnięty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako rodzic po przejściach mam typy swoje,
    Aby wyruszyć na wyprawki wszak podboje,
    Dla nas niezbędnikiem "gniazdo" się okazało,
    Które bezpieczeństwo maluszkowi pokazało !

    Gniazdo czyli kokon, przyda się dla maluszka,
    Dla większego, i temu co wyszedł z brzuszka,
    Co prawda początkowo nie byłem przekonany,
    Lecz argumentami kokona zostałem pokonany.

    DLACZEGO GNIAZDO CZYLI KOKON :
    Bezpieczeństwo dla maluszka na każdym kroku,
    Przyda się od pierwszych dni, czy niespełna roku,
    Bo leżąc w nim maluszek dobrze jest przytulony,
    Ciepłem, opieką i bezpieczeństwem tez otulony !

    Działa jako przenośne łóżeczko, posłuży na lata,
    Po jednym maleństwie, to nie jest żadna strata,
    Do rodziny w odwiedziny, czy też w może w domu,
    Krzywdy zrobić w śnie, maleństwu nie da nikomu.

    Nie straszne zostawienie już na łóżku maluszka,
    Bo czuwa nad nim kokon... to nie żadna wróżka,
    Ograniczone ruchy, tak aby dobrze się w nim czuło,
    Tak aby maleństwo opiekę od wszystkich odczuło.

    Kokon to niezbędnik, który to my otrzymaliśmy,
    Przyznam się, przy wyprawce go nie wybraliśmy,
    Dopiero starsza siostra, która swoje już przeżyła,
    Podczas swoich zmagań kokon wspaniały odkryła.

    Stał się nam niezbędnikiem, bo maluszek z nami,
    Spał w naszym łóżku bezpieczny, a może z wami,
    Też będzie mu wygodnie, wszak rodzice kochają,
    Swoje maleństwa, i niezbędników mu już szukają !

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będę ukrywał, dla nas pieluszki muślinowe,
    To niezbędniki, do wyprawki zawsze odlotowe,
    Poratują gdy trzeba, kiedy ślina z buzi wypływa,
    Pieluszka muślinowa serca rodziców zdobywa.

    Zastanawiałem się długo na jaką pieluszkę postawić,
    Przy takim wyborze, bólu głowy można się nabawić,
    Bo co tu wybrać... ja wszystkiego więc spróbowałem,
    I oto takie decyzje po przetestowaniu podejmowałem !

    PIELUSZKA MUŚLINOWA to strzał w dziesiątkę wspaniały,
    Wszyscy tatusiowie i młode mamy pieluszki te pokochały,
    Nam przydały się przez długi czas, i do tej pory używane,
    Bo moje dzieciątka, w pieluszkach tych są tak zakochane.

    Podczas karmienia idealna, aby nic nas nie upaprało,
    Aby wszystko w swoim miejscu po wypłynięciu zostało,
    Podłożona pod brodą amortyzuje wszystkie wylewania,
    Na każdym kroku jako ochrona spełnia swoje zadania !

    Kiedy dziecko ząbkuje, mnóstwo śliny się wydobywa,
    I tutaj pieluszka muślinowa zaufanie moje zdobywa,
    Bo zawsze pod ręką, idealnie wytrze to co tak wypływa,
    A ślina ? Swoje miejsce w pieluszce muślinowej odkrywa.

    Znalazła też zastosowanie, kiedy to sen już nadchodzi,
    Wtedy do bliskości maluszka z pieluszką też dochodzi,
    Wszak lubi się przytulać, wspaniała w dotyku wykręca
    Więc podczas wyprawki... to pieluszka muślinowa zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Magdalena Madzik Każda przyszła mama zakupy planuje,
    wyprawkę dla dziecka chętnie organizuje.
    Chociaż rozmiary maluszka nie są jeszcze znane,
    wszystkie body i śpioszki w szafie już poukładane.
    Dla mnie jednak w wyprawce rożek ma znaczenie,
    on daje dziecku bezpieczne wyciszenie.
    Bawełna dla dziecka jest bardzo zdrowa,
    antyalergiczna, ciepła i komfortowa.
    Synek ma rożek do zasypiania
    i nie martwi się już o niego mama.
    Bezpiecznie i ciasno go otuli,
    czuje się jak w brzuszku matuli.
    Do łóżeczka maluszka idealnie pasuje,
    specjalnymi tasiemkami się go związuje.
    Stylowy rożek pięknie wykonany,
    z wielką perfekcją ręcznie wyszywany.
    Maluszka od światła lampki osłoni,
    koszmary senne również odgoni.
    Domowe hałasy szybko wyciszy,
    i przewiewu maluszek też nie usłyszy.
    Gdy główki synek sam jeszcze nie trzyma,
    rożek odpowiednią pozycję za niego utrzyma.
    Przydaje się także przy karmieniu,
    wygodnie zasiądziesz z maluszkiem w fotelu.
    Później możesz rożek jako ciepły podkład stosować
    i dziecko bezpiecznie na nim pielęgnować. Taki super rożek mamy i serdecznie polecamy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ania Kamińska Ja i moja córka wprost uwielbiamy,
    Gdy razem do snu z ukochanym pluszakiem się układamy.
    Ona woła tato, chodź, bo będzie spanie,
    A ja z pluszakiem wskakuję szybko na jej posłanie.
    Przed spaniem razem z pluszakiem ząbki myjemy,
    Przebieramy się w piżamki i do łóżka maszerujemy.
    Zanim oczy swe do snu zamkniemy,
    Mocno się tulimy i całujemy.
    Córka misiowi miłość co wieczór wyznaje,
    A potem ona prosi mnie, żebym poczytał im "baję".
    Mama więc grzecznie bajkę opowiada,
    A córka pluszaki swe słuchające rozkłada.
    Potem misie zamykają już swe oczęta,
    Córka też już bywa wtedy padnięta.
    Jeszcze ostatni przed snem całus w czułeczko,
    I miłe słowa do niej:"Śpij dobrze córeczko".
    Zabawa w usypianie to świetna sprawa,
    A przy okazji pożyteczna zabawa.
    Córka uczy się przez to wieczornych rytuałów i opiekuńczości,
    A ja uwielbiam te nasz "obowiązki" i nocne czułości.
    Pluszak to coś, co w każdej wyprawce umieścić rodzice musicie
    Bo to pamiątka i przyjaciel, który zostanie na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anna Agnieszka Mierzwa Idealna wyprawka dla Maluszka
    powinna być ogarnięta jeszcze na etapie brzuszka!
    Bo proszę uwierzyć, że nie ma nic gorszego
    od rodzica świeżo upieczonego i zestresowanego!
    Potem jest panika i zamęt z zakupami
    płacz i zamieszanie dniami i nocami!
    Dlatego wyprawki nie można odkładać na ostatnią chwilę
    wiem, że tym stwierdzeniem na pewno się nie mylę!
    Ale jak się odnaleźć w wyprawkowym mętliku
    gdy dobrych rad jest zewsząd bez liku!
    Dobra lista do podstawa
    bo zakupy dla Malucha to ważna sprawa!
    Spis rzeczy najłatwiej podzielić na kategorie
    ale i na to znajdą się przeróżne teorie...
    Ja proponuję podział na rzeczy do spania
    do kąpieli i higieny oraz coś do ubrania!
    Następnie niezbędne rzeczy z apteczki
    pomocne sprzęty i przy okazji zabaweczki!
    Osobna lista rzeczy do szpitala też jest obowiązkowa
    wie o tym każda mama na poród gotowa!
    Na osobnym zdjęciu moją wyprawkę załączam
    pozdrowienia dla wszystkim Mam dołączam!
    I pamiętajmy, że idealna wyprawka to nie komplet produktów
    i nie jest ważna na liście liczba podpunktów!
    Najważniejsza jest miłość i pozytywne nastawienie
    tego nie kupi się dla Dziecka w żadnej cenie!
    Niech każdy rodzić o tym wie i zawsze pamięta
    że wyprawka to dodatek, a ważniejsza jest buzia Dziecka uśmiechnięta!
    Tak więc miłość, troskliwość i poczucie bezpieczeństwa
    to najistotniejsze, co można zaoferować na starcie dla Maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewelina Skierkowska - Szykowanie wyprawki dla dziecka to bardzo ważny moment w życiu przyszłej mamy. Doświadczyłam już tego wiec wiem że nie jest to takie łatwe. Będąc mamą wiem że nie wyobrażam sobie życia bez monitora oddechu i niani z funkcją kamery. Dzięki monitorowi mogłam spać spokojnie a dzięki niani miałam podgląd na maluszka kiedy miał drzemkę. Polecam wszystkim mamom dopisanie tych dwóch gadżetów do wyprawki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama