Dzień Dziecka

by - czerwca 01, 2017



Pan Zębasek i Lila
Dziś krótko, ale myślę że treściwie:D  Dzień Dziecka! Mojej córce i wszystkim innym dzieciom wszystkiego Naj😊 Wiedzieliście, że w Polsce święto obchodzone jest już od 1950 roku? A teraz wiersz Brzechwy:  
Czy wy wiecie, czy wy wiecie,
Ile dzieci jest na świecie?
Kto by to policzyć mógł,
Tyle serc, i rąk, i nóg?
A choć dzieci jest tak dużo,
Wszystkie wspólnej sprawie służą,
Wszystkie pragną, pragną z całych sił,
Żeby świat szczęśliwy był.


W tym roku Dzień Dziecka świętowaliśmy kilka razy😃Nasza trójka zaczęła od wybrania się w niedzielę  do kina Helios, w którym był specjalny seans na ten dzień. Oglądaliśmy 3 bajki: "Miki i raźni rajdowcy", "Lwia straż" i "Księżniczka Zosia", między którymi były dodatkowe atrakcje, puzzle, tańce, gry i zabawy. Ogólnie bardzo ciekawie spędzony czas, Lila była zachwycona😤I wbrew zdjęciu powyżej nie byliśmy na "Smerfach", ale jest to nasza kolejna pozycja na liście.
U nas wiadomo, że jak i kino to musi być McDonald, wiem że nie jest to zbyt zdrowe, ale była okazja więc można sobie pozwolić na małe co nieco....

Oczywiście nie skończyło się na wyjeździe do kina, następnym prezentem, który dostała Lila był zestaw play - doh "Dentysta", ona go nazywa Panem Zębaskiem, radość bezcenna, warty jest każdej wydanej złotówki i choć dostała go 2 dni temu to nie przestaje się nim bawić, nawet teraz robi mu zielone zęby, bo jak to mówi Lila ma popsute😊

A po pracy lecę spędzać czas z moją kochaną córeczką, czyli pora na lody i ciacho🍨🍰A wy jak spędzacie ten dzień? Co polecacie na prezent dla dziecka? Piszcie w komentarzach. Have a nice rest of the day:) A.

You May Also Like

6 komentarze

  1. Znam ten wierszyk od dziecka. Niestety my na Teneryfie nie obchodzimy tego dnia. Niestety. Cieszę się, że Ty z córką przeżyliście go pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam przypomnieć wierszyk z dzieciństwa☺

      Usuń
  2. Nie pamiętam, co robiłam tego dnia. Dzień jak każdy inny. Twoja córeczka jest na pewno dumna, że ma taką fajną mamę <3
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam, że jako dziecko kiedyś popłakałam się gdy 1czerwca była brzydka pogoda, uważałam podobno, że podczas deszczu dzieci nie dostają prezentów ehh

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny dzień dziecka ;D ja sobie pojechałam na strzelnicę z tej okazji ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupuję prezentów. Zabieram dzieci tam, gdzie mogą przeżywać, bo uważam, że wrażenia są najlepsze. W ostatni Dzien Dziecka zabraliśmy dzieci do parku linowego w ogromny zielony plener

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama