Jak zarazić dziecko pasją do jazdy konnej? Recenzja Horse Club od Wydawnictwa Ameet

by - czerwca 29, 2020



Hej :) Książek dla dzieci na rynku jest mnóstwo, ale myślę że każdy z nas ma swoje ulubione wydawnictwo no i u mnie w tej dziedzinie rządzi Wydawnictwo Ameet. Ostatnio pokazywałam wam propozycję dla maluszków. 
Dzisiaj pora na książki dla starszych dzieci, z serii Horse Club.

W tej tej serii mamy takie tytuły jak Wspaniały dzień i Niezwykła więź. Książki bardzo przyjemnie się czyta. Dziecko, które dopiero zaczyna czytać, bez problemu poradzi sobie z przeczytaniem jej. Literki są duże, piękne ilustracje no i same historie są bardzo ciekawe. Spodobał mi się cytat:

"Pamiętam moją pierwszą wspólną przejażdżkę z Mystery. Jechałyśmy wtedy przez ten las [...] Byłam pewna, że pani Kramer chce po prostu zobaczyć, jak jeżdżę, żeby zapisać mnie do odpowiedniej grupy. Tymczasem ona patrzyła, czy ja i Mystery pasujemy do siebie!"
Fantastyczny przykład przyjaźni ze zwierzęciem. Powiem wam szczerze, że zawsze mi się marzyła przejażdżka konno, niestety mam jakiś niezrozumiały lęk i po dziś dzień konia to tylko głaskałam po pysku, jeśli tak się to fachowo określa. Moja córka miała dwukrotnie przejażdżkę na kucyku, więc jeszcze wszystko przed nią.





Oczywiście mojej córce najbardziej spodobał się sekretnik i figurka konia. W sekretniku znajdziecie ciekawostki o koniach naklejki, można potraktować go jako pierwszy pamiętnik. To piękny prezent dla dziewczynki, która chciałaby jeździć konno, a z różnych  powodów nie może. Dzięki sekretnikowi będzie miała taką małą namiastkę. Jakbym była młodsza, to sama bym chciała dostać taki sekretnik, żebym mogła zapisywać sobie moje przemyślenia, a że jest piękny graficznie, to na pewno chętnie bym po niego sięgała:)

Na pytanie Jak zarazić dziecko pasją do jazdy konnej bez wątpienia odpowiedziałabym, że trzeba zacząć od dania mu książki z przygodami, gdzie konie pełnią jedną z głównych ról, nie zaszkodzi też firgurka konika. 

Podoba mi się ta seria, mojej córce jeszcze bardziej:)

A wy znacie Horse Club? Jak wam się podoba ta seria ? 

Za książki dziękuję Wydawnictwu AMEET
_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

3 komentarze

  1. Ciekawe, będę pamiętał na przyszłość, gdy moja mała podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne grafiki w książeczkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiazki to najlepszy sposob, zeby zainteresowac dzieci roznymi tematami. W tym takze jazda na koniu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama