Jaki prezent dla malucha? Książki dla dzieci z serii Disney maluch, nowość od Wydawnictwa Ameet

by - czerwca 17, 2020


Moją największą pasją jest czytanie książek, myślę że to widać po ilości recenzji na tym blogu. Skąd jednak się wzięła we mnie ta pasja? Otóż, od małego byłam w świecie książek, mój tato dużo czytał (głównie książki fantasy, za którymi ja nie przepadam:) moja karta z biblioteki była najbardziej zapisana. Jestem z tych czasów, kiedy wpisywało się wszystko na kartce, a nie jak teraz elektronicznie, ważne że miłość do książek pozostała. Chcę to przekazać moim dzieciom, dlatego im też czytam. Synek w tym roku skończył 2 latka i powoli zabieramy się za książki dla tzw "maluchów".

Sama jestem wychowawcą w grupie dzieci 3,4 letnich, więc ta literatura nie jest mi obca. Jaką zatem książki polecam dla małych dzieci?  O pierwszych książkach dla dzieci już pisałam wcześniej.
Pora na coś dla dzieci, które niedługo wkroczą w progi przedszkola. Tutaj świetnie się sprawdzi seria Disney maluch, a w niej takie pozycje jak:

  • Strachliwa świnka
  • Ciekawska panda
  • Miś łakomczuszek
  • Jeżyk śpioszek
  • Elementach  zwierząt




Pierwsze 4 pozycje opisują przygody, które przytrafiły się tytułowym zwierzątkom, ilustracje są piękne, zachęcające żeby sięgnąć po książkę. Dodatkowo są też drobne zadania do wykonania dla dzieci. Na początku są to książki, które wymagają przeczytania przez rodzica, z czasem gdy dziecko będzie już samo czytało, doskonale sobie poradzi z tekstem.  To nie jest książka o ptakach, ale znajdziemy u mnóstwo ciekawych zwierząt.







Najbardziej zaciekawił nas  elementarz, ponieważ są w nim różne zwierzęta, od tych domowych, po wiejskie, leśne, dzikie, czy owady. Zwierzętom towarzyszom postacie z bajek, takie jak Pinokio, Mickey czy Roszpunka. Są tu bogate ilustracje zwierząt wraz z ich dziećmi. Nie obędzie się też bez ciekawostek, np czy wiecie po co małpie ogon, lub po co zebrze paski? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi, to sprawdźcie w książce. Mamy tu też zagadki, zadania do wykonania, np pokazanie zwierząt, które mają długie ogony i wiele innych zadań, które umilą czytanie.  Jest to tania książka, która świetnie sprawdzi się jako prezent.

Jak tylko otworzyłam paczkę z książkami, to synek chętnie po nie sięgnął, starsza córka też je przeglądała z zaciekawieniem. Jedno wiem na pewno, tą serię pokażę "moim" maluszkom, bo jestem pewna, że im się spodoba! Mam nadzieję, że podpowiedziałam wam, jak zachęcić dziecko do czytania? Już od małego mu czytać, pokazywać piękne i wartościowe książki, tak jak te z serii Disney maluch. Jeśli nie wiecie co kupić maluchowi na prezent, to mam nadzieję że wam podpowiedziałam.

A wy znacie Wydawnictwo Ameet? Jakie postacie z Disneya lubią wasze dzieci? Zostawcie odpowiedź w komentarzu poniżej, miłego dnia, Angela.









                                    Za książki dziękuję Wydawnictwu AMEET
_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

5 komentarze

  1. miałam inne książki z tej serii, bardzo dobrze nam służyły, szkoda, że dzieciaki już za suże, bo na pewno bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za tym, aby oswajać dzieciaki z książkami już od najmłodszych lat! Sama nauczyłam się czytać i pisać troszkę wcześniej niż moi rówieśnicy (mam dwie kilka lat starsze siostry) i choć teraz czasu trochę mniej, to jednak zwyczaj czytania się na tyle zakorzenił, abym mimo wszystko i dzisiaj sięgała po książkę! Nie znam tej serii, ale po opisie mnie zaciekawiła! Swoją drogą sama chętnie się dowiem po co zebrze paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajki z Disneya uwielbiałam od zawsze! <3 I teraz, będąc już dorosłą sama chętnie do nich wracam. :) A te bajki, które tutaj pokazałaś mają jeszcze przepiękną grafikę. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wydane książeczki, dzieci lubią takie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczne książeczki. Dzieciom na pewno przypadną do gustu, bo są piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama