Prezent na rocznicę dla mężczyzny - Handmade

by - października 25, 2017



Witajcie😊 Dziś chcę pokazać Wam jaki prezent zrobiłam mojemu mężowy na 5-tą rocznicę ślubu. Co prawda minęło od tego czasu parę miesięcy, ale wpadłam na ten temat, w związku ze zbliżającą się naszą 10-tą rocznicą związku💓 Ten rok jest pełen ważnych dla nas zmian (ale o tym w swoim czasie😏). Oczywiście z tej okazji dostanie już co innego, nie wykonanego przeze mnie, ale też produkt HANDMADE:) 

Nie wiem jak wy, ale ja ostatnimi czasy mam problem z kupowaniem prezentów mojemu mężowi. Będąc ze sobą już tak długo, wiadomo że wszystkie sprawdzone prezenty dostał już jakiś czas temu, teraz trzeba się bardziej wysilić, ale i satysfakcja gwarantowana. Zrobienie ukochanemu prezentu własnoręcznie, ma większą wartość sentymentalną od tego kupionego w sklepie. Jeśli masz tylko odrobinę chęci, zdolności manualne, pomysł to zapraszam do skorzystania z mojego. Pomysł również zaczerpnięty z internetu, o dziwo możecie kupić też taki słoiczek już gotowy, wykonany przez kogoś👍 A teraz podam Wam z czego zrobiłam swój prezent, jak i co było największą trudnością. A więc do dzieła!😤



MATERIAŁY:

  • 1. Słoik, o wymiarach 16 cm na 10 cm (swój kupiłam w Pepco, bo miał ładny kształt i ozdobną serwetkę)
  • 2. Drukarkę i kartki A4 (ja zużyłam około 16 kartek na wydrukowanie tekstu)
  • 3. Sizal
  • 4. Pocięte na cienkie paski słomek (mogą być z Ikei) lub gumek recepturek
  • 5. Nożyczki zwykłe lub ozdobne/ dla bardziej zaawansowanych polecam gilotynę😛
  • 6. Jakieś cukierki, ich liczba powinna sugerować która to rocznica, ja użyłam 5-ciu krówek:)
  • 7. Klej na gorąco, żeby przykleić nalepkę na słoik

WYKONANIE:

  •  1.  Przygotuj kartki z 365 powodami, dla których kochasz swojego mężczyznę. Na początku jest łatwo, ale potem jak już nie będziesz wiedzieć, może wspomóc Cię internet lub JA (wyślę Ci swoją listę na maila, część będzie do zmiany, bo są tam podane takie rzeczy jak miesiąc urodzenia, kolor oczu itp)
Przykładowe 5 powodów:)

  • 2. Wydrukuj tekst i potnij na wąskie paski, tak żeby łatwo dało się je zwinąć.
  • 3. Potnij słomki, lub wsadź złożone ruloniki w gumki recepturki..
  • 4. Ułóż sizal na dnie słoika, a na nim cukierki.
  • 5. 365 ruloników z tekstem włóż do słoika i zamknij.
Widok z góry

  • 6. Na koniec przyklej klejem na gorąco nalepkę z tekstem, ja napisałam ją odręcznie na tle serca, można oczywiście też wydrukować i GOTOWE:)
Efekt końcowy:)

TRUDNOŚCI:

  • 1. Najtrudniej jest przygotować plik z tymi 365 powodami, możesz oczywiście ograniczyć się do 100, też będzie dobrze, no i zaoszczędzisz papier i czas.
  • 2. Wycinanie i zwijanie ruloników zajmuje sporo czasu, ale zapewniam że warto.

Jak już wcześniej pisałam nie każdy ma czas i ochotę "bawić się" we własnoręczne prezenty, ale jakoś na starość robię się sentymentalna. Pomimo, że mój mąż  nie jest typem romantyka, to i tak bardzo spodobał się mu prezent, bo wiedział ile wysiłku mnie kosztował. O wiele więcej niż pójść do sklepu i kupić jakiegoś gotowca. 

A wy jaki prezent zrobiliście swojemu mężczyźnie/ swojej kobiecie na rocznicę? Pochwalcie się, wyślijcie mi na maila a ja udostępnię je na swoim fanpage'u https://www.facebook.com/Angelaopisuje/ Piszcie też jeśli chcecie moją listę:) Miłego dnia, A.

You May Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł :) Ja w tym roku dałam mężowi spinki do mankietów z wygrawerowanymi latami małżeństwa (zawrotne dwa lata;)). Ale Twój pomysł muszę zapamiętać!:) [J]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł:) Wiadomo, wszystko zależy od tego komu dajemy prezent:D

      Usuń
  2. Zawsze kiedy widzę kolejną odsłonę tego pomysłu, robi mi się ciepło w okolicach serca... Życzę Wam kolejnych, szczęśliwych lat razem.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zawsze prezent z moim nie Mężem - bo on od początku powtarza, że nie lubi prezentów, także ograniczamy się do minimum, ale lubię czasem sprawić mu radość, raz dałam mu wykonany własnoręcznie Voucher na kolację ;) W tym roku zadbałam o bilety do kina :P Także coś zawsze można wymyślić ;) Fajny pomysł, tylko ja bym nie umiała wymyślić tylu powodów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego w tym wyjątkowym przypadku można się wspomóc internetem:D

      Usuń
  4. Świetna propozycja. I jak niewiele trzeba (a jednocześnie tak wiele), by pokazać swoją miłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł. Niedługo nasza rocznica, więc może coś takiego wymodzę... Świetny patent z tymi słomkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł! A akurat zbliża się nasza 11 rocznica <3
    Kiedyś - w kalendarzu Loesje - pojawiła się kartka, by wpisać kilka powodów, dlaczego lubi się partnera (dalej wisi u nas na lodowce), ale 365 wydaje się być bardziej odpowiednie! :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama