Sprzątanie

by - maja 27, 2017



Sprzątanie


Sobota, czyli jak w wielu polskich domach pora na cotygodniowe sprzątanie😆 Pewnie już się powtarzam, ale dzięki chorowaniu nie mam żadnych większych zaległości w sprzątaniu.

Pewnie większość z was pomyśli, że oszalałam, ale lubię sprzątać, jest to dla mnie fantastyczny sposób na odreagowanie stresu, przemyślenie pewnych spraw. Jasne porządek jest ważny, zwłaszcza gdy w domu jest dziecko, ale nie jestem jakąś pedantką. Najbardziej lubię moment zaraz po całej akcji pt „Sprzątanie”, ale w przypadku mojej rodzinki, efekt nie jest długotrwały, najwyżej pół dnia..😏 ale i tak wiem dla kogo to robię i mam z tego ogromną przyjemność.  Okna umyte, firanki wyprane a nowe poprasowane i powieszone, ale czeka mnie dziś jeszcze najgorsze, czyli plewienie. Jest to coś czego naprawdę nie lubię:-/ Nie ma jednak nic lepszego od własnego szczypiorku, rzodkiewki, moja Lila je uwielbia, czy innych warzyw. Nie mam jakiegoś wielkiego gospodarstwa, o co to nie!😂Zwykły przydomowy ogródek. A propo znacie jakieś skuteczne sposoby na pozbycie się mrówek? W tym roku jest istna plaga, czy znacie jakiś środek, który wypędzi mrówki, jednocześnie nie niszcząc warzyw? Piszcie w komentarzach🐜

Kiedyś przeglądając Internet natrafiłam na cytat: „Brudne naczynia dowodzą, że moja rodzina jest nakarmiona. Pełny kosz oznacza ze sprzątałam. Zabałaganiona podłoga że dzieci dobrze się bawią. Stos prania świadczy o tym że moja rodzina ma czystą odzież. Mokra podłoga w łazience że dzieci właśnie brały prysznic. Więc następnym razem, Kiedy przyjdziesz do nas, zastanów się zanim ocenisz !Jeśli przychodzisz zobaczyć się z nami zapraszamy” świetnie wpasowuje się do mojego poglądu na temat sprzątania.

Do wpisu dołączam zdjęcia wszystkich moich produktów do sprzątania, no brak płynu do mycia podłóg i naczyń.. Jedynie one nie pochodzą z tej firmy, resztę produktów zamawiam u znajomej konsultantki.  Najbardziej zadowolona jestem z odtłuszczacza, który ma super zapach (cytryny) czuć go potem w całej kuchni 🍋ale nie jest to post o produktach, ale ogólnie o pozytywnym aspekcie sprzątania. Czy znajdą się tu osoby, które jak ja sprzątają dla przyjemności, czy tylko z przymusu? Czy macie jakieś sprawdzone produkty, które mogłybyście mi polecić? Have a nice day, A.😘

You May Also Like

3 komentarze

  1. Na mrówki najlepszy jest mrówkojad

    OdpowiedzUsuń
  2. A moja mama stosuje proszek do pieczenia ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi☺ wszystkie wypróbuję😉

      Usuń

Wpadnij na Instagrama