3 ciasta, które polecam na Wielkanoc plus absolutny hit na moim blogu

by - kwietnia 10, 2020


Witajcie kochani:) Ci co mnie znają, wiedzą że co jakiś czas lubię coś porównywać. Tym razem zdecydowałam się na to, aby sprawdzić jakie trzy ciasta były najpopularniejsze na moim blogu. Myślę, że każdy kto dodaje przepisy sprawdza, które jego czytelnikom najbardziej przypały do gustu. Nie mam typowego blogu kulinarnego, jednak spora część dotyczy właśnie gotowania i pieczenia. Nie wrzucę dziś nowego przepisu, tylko chcę pokazać wam, które ciasta cieszyły się u mnie największą popularnością. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu co upiec na święta i szukacie czegoś prostego, a zarazem pysznego, to przeczytajcie cały wpis :) 

Jaki przepis był absolutnym hitem na moim blogu?

Jesteście ciekawi? Otóż zdziwię was, bo to nie było jakieś wymyślne ciasto, to nawet nie było ciasto! Jak to się potocznie mówi, system rozwalił przepis na rogaliki z truskawkami i nutellą. To zaledwie kilka składników, parę minut roboty i już coś dobrego mamy do kawy. Wystarczy tak naprawdę gotowe ciasto francuskie, Nutella i truskawki, ewentualnie białko do posmarowania ciasta, żeby było rumiane. Proste? No pewnie. Więcej wskazówek znajdziecie w linku, zapewniam, że każdemu się udadzą. Jest tylko jeden minus, jaki? Znikają szybciej niż się upiekły. W tych rogalikach podoba mi się też to, że tak na prawdę wystarczy tylko ciasto francuskie i Nutella, a nasze smaki na słodkie zostaną zaspokojone.

3 ciasta, które polecam na Wielkanoc


  • Jak Wielkanoc - to obowiązkowo Babka!

Moją ulubioną jest babka cytrynowa. Zasmakuje każdemu, nawet osobom, które nie przepadają za słodkimi smakami. Wiadomo, że bez babki nie ma świąt, więc koniecznie wskakujcie po przepis. Jak wszystkie na moim blogu nie jest skomplikowany. Zależy mi na tym, aby nawet osoby, które dopiero odkrywają swoją miłość do pieczenia, mogły sobie z nim poradzić.

  • Zdrowe brownie


Teraz kolej na ciasto, które upiekłam w ramach pisania recenzji książki kucharskiej Katarzyny Maciejko - Zielińskiej pt Zdrowe słodkości na każdą porę dnia. Wierzcie mi lub nie to było pierwsze brownie, które upiekłam. Wyszło bardzo dobre, a przede wszystkim było zdrowe. Jeśli z różnych powodów musicie dbać o to co jecie, to po ten przepis śmiało możecie sięgać.


  • Tarta budyniowa z borówkami

Tarty to dla mnie fenomenalne ciasta, bo tak naprawdę wystarczy nauczyć się jednego sprawdzonego przepisu na spód do ciasta i można zrobić ją z czym tylko się chce. Moi czytelnicy polubili akurat tartę budyniową z borówkami i bezą.  
Nieskromnie powiem, że w sumie to im się nie dziwię. Z racji tego, że nie przepadam za bardzo słodkimi ciastami, wręcz odwrotnie,wolę kwaskowate, to ta kombinacja mi przypadła do gustu, ze względu na użycie borówek. Tarty są o tyle fajne, że można je zrobić na słodko, słono (jako obiad) a najbardziej to lubię kombinować z nadzieniem i czekać co z tego wyjdzie. Efekty możecie zobaczyć klikając w powyższe linki.

Podsumowanie

Wielu z was może zapytać, ale po co w ogóle taki wpis? Czemu zamiast dodać jakiś nowy przepis, to ja odgrzewam stare kotlety? :) Powodów jest kilka, a dokładnie to 3:

  1. A no po to, że na moim blogu pojawiają się nowe osoby, które być może ich nie znają, a szukają inspiracji na proste, smaczne pieczenie. Ciężko się tych przepisów "dokopać", bo w maju miną 3 lata, odkąd prowadzę bloga, a te przepisy właśnie pochodzą z początków mojej działalności. 
  2. Są to moje sprawdzone przepisy, które sprawdzają się na każdą okazję i po prostu mam do nich sentyment.
  3. Piec zaczynam od jutra, także w niedalekiej przyszłości spodziewajcie się "świeżych" przepisów, a nie chciałam was zostawić na święta z niczym.
Uciekam na późne zakupy, już ostatnie przed świętami, a wam życzę zdrowych, pogodnych świąt, radości i mile spędzonego czasu w gronie najbliższych :)

P.S dajcie znać czy wolicie ciasta słodkie, czy takie nie za bardzo, a może nie lubicie deserów? Czy któryś z tych przepisów wam się spodobał? Jeśli tak to podajcie je dalej, będzie mi ogromnie miło. Trzymajcie się, papa 

________________________________________________________
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie
 


You May Also Like

0 komentarze

Wpadnij na Instagrama