Uczę się z Barbie i Olafem z Krainy Lodu - propozycje od Wydawnictwa AMEET

by - sierpnia 03, 2019


Witajcie kochani:) Dzisiaj chcę wam pokazać kolejne 3 książeczki od Wydawnictwa AMEET. Dwie pierwsze to Bawię się z Olafem oraz Rozwiązuję z Olafem, a ostatnia to Barbie rozwiązuję działania. 





W książeczce z Barbie, dziecko rozwiązuje sporo zadań matematycznych, ale nie tylko, które są odpowiednie dla ich wieku. Dodatkowo są ilustracje, które dziecko może pokolorować i całe mnóstwo naklejek, które dzieci kochają, a przynajmniej moje uwielbia :) Wspólnie z moją córką wprowadzałam ją w świat matematyki, rozwiązując zadania. To nie tylko ćwiczenie umiejętności liczenia, ale także sprawności manualnych dziecka, przy naklejaniu naklejek w odpowiednie miejsce i zaznaczaniu zbiorów.




W książeczkach z Olafem, również znajdziecie masę naklejek, które są po prosty piękne! Tutaj już oprócz liczenia, mamy też kolorowanie, rysowanie po śladzie, zaznaczanie odpowiednich ilustracji i wiele innych. Każde dziecko znajdzie tu zabawy, które im się spodoba.Wiele propozycji od tego wydawnictwa znajdziecie na moim blogu. Są świetną propozycją dla dzieci na to , aby połączyć naukę i zabawę. Przykładową recenzję znajdziecie tutaj.

Niedługo wyjeżdżamy i wiem, że książeczki z tego wydawnictwa umilą mojemu dziecku lot :)

A wy też bierzecie książeczki do samolotu? W jaki sposób umilacie swoim pociechom lot? Miłego dnia, A.

Za książki dziękuję Wydawnictwu AMEET
 
_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

2 komentarze

Wpadnij na Instagrama