I can sing in English. Śpiewaj i poznawaj kluczowe słowa po angielsku - Terence Clark - Ward

by - sierpnia 17, 2019


Autor: Terence Clark - Ward

Tytuł: I can sing in English. Śpiewaj i poznawaj kluczowe słowa po angielsku 

Wydawnictwo:Poltext

Okładka: Miękka

 

Witajcie kochani :) Ostatnio sporo u mnie się dzieje, jutro wylatuje na urlop i cieszę się, że jeszcze zdążę wam pokazać nową propozycję od Wydawnictwa Poltext. Miałam przyjemność pisać recenzję wcześniejszej książki autora, pt You can sing in English too!, którą znajdziecie tutaj.






To propozycja do nauki języka angielskiego młodsze dzieci, bo już w wieku od 3 do 6 lat. Z zawodu jestem nauczycielką przedszkolną oraz języka angielskiego, a prywatnie mamą, więc wiem czego powinny się uczyć dzieci w tym wieku. Osobiście uważam, iż naukę drugiego języka powinno uczyć już od najmłodszych lat. Temat dwujęzyczności poruszam na swoim blogu. 

Jest to świetna propozycja zarówno dla osób, które chcą same uczyć języka angielskiego swoje dzieci w domu, jak i dla nauczycieli takich jak ja, które uczą w przedszkolu. Chętnie wykorzystam tą książkę w pracy zawodowej. Autor przygotował dla nas 20 piosenek, aby nauczyć 25 kluczowych słów, które cechuje różnorodność, prostota, długość i odpowiednia liczba wyrazów. Wszystko to, aby dopasować naukę pod okres, przez który dziecko jest w stanie skupić swoją uwagę. 

Mamy 3 etapy - niebieski, zielony, czerwony, dopasowane do wieku i umiejętności dzieci. Podoba mi się to, że autor opisuje jak wykorzystać daną piosenkę, ćwiczenia dodatkowe, ale pozostawia nam też miejsce na naszą własną interpretację. 

Piosenki  doskonalą umiejętności takie jak: słuchanie, ćwiczenia kinestetyczne, ruchowe, wizualizację. Znajdziecie tu miejsce na notatki, a w części bonusowej akordy do gry na gitarze. Mojej córce bardzo podobają się piosenki, które są na płycie, chętnie będziemy do nich wracać :)

A w jakim wieku wasze dziecko zaczęło uczyć się języków? Czy ma jakieś zajęcia dodatkowe w przedszkolu,  żłobku, czy może sami uczycie je w domu? Piszcie w komentarzach, miłego dnia, A.

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Poltext 


_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

14 komentarze

  1. Mój synek niedługo kończy 3 lata i już mam pomysł na prezent dzięki Tobie. A że bardzo lubi muzykę to będzie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moj jeszcze za malutki ale bardzo fajna propozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe dzieci bardzo szybko wszystko łapią, więc można synkowi puszczać piosenki po angielsku np Super Simple Songs, polecam

      Usuń
  3. Moje córki są poza granicami wiekowym, jedna już starsza, druga jeszcze za mała, ale wazam, że taka książka bardzo fajnie może połączyć naukę dzieci w różnym wieku, w końcu każdy lubi piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto znaleźć piosenki po angielsku i im puszczać przy okazji, żeby się osluchaly

      Usuń
  4. Nie wszystkie dzieci są muzykalne, sam nie wiem jakbym podszedł do tego typu podręcznika. NA pewno jest nietypowy. Dwujęzyczność - świetna sprawa w tych czasach. Jak najbardziej popieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba być muzykalnym, żeby słuchać muzyki, tak mi się wydaje 🙂A z dwujęzycznością jak najbardziej się zgadzam

      Usuń
  5. Takie piosenki są najlepszą nauką zwłaszcza dla maluchów. Poznają język swobodnie i dobrze się bawią. Pozycja na tak!: )

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak piosenki to świetny sposób. Moja czterolatka ma w przedszkolu angielski ale najszybciej łapie słuchając muzyki w radiu. Dziewięciolatka uczy się w szkole, wg programu i idzie jej całkiem dobrze, choć miłości jeszcze do angielskiego nie poczuła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miłość do angielskiego dopiero pod koniec liceum poczułam, więc jeszcze ma czas 😅

      Usuń
  7. bardzo lubie ten sposób nauki języka, sama świetnie się przy tym bawię :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama