Śniadanie na ciepło - owsianka z owocami i miodem

by - czerwca 03, 2019


Witajcie kochani :) Zazwyczaj jem śniadania na zimno, np w postaci kanapek. Ze względu na to, iż postanowiłam zmienić nieco swoje nawyki żywieniowe, na zdrowsze, przerzuciłam się na owsiankę. Kiedyś to był mój koszmar  z dzieciństwa, teraz uwielbiam! Chcę wam pokazać jak w kilka minut wyczarować pyszne, słodkie a przede wszystkim zdrowe śniadanie i to zupełnie bez cukru! A więc do dzieła.

Składniki: (porcja dla 1 os)

- 50 g płatków owsianych błyskawicznych
- 250 ml wody
- owoce (ja wybrałam borówki, maliny i gruszkę)
- 1 łyżeczka miodu


Wykonanie:

Do garnka wsypać płatki owsiane, zalać wodą i gotować przez około 5-7 minut, mieszając co jakiś czas, aby nic się nie przypaliło. W tym czasie obrać gruszkę, pokroić w plastry, umyć borówki i maliny. Gdy owsianka będzie gotowa, przełożyć ją do talerza, udekorować owocami, polać miodem. 

Wszystko zależy od tego czy wolimy owsiankę bardziej gęstą czy płynną, ja zdecydowanie tak po środku. Jeśli chcemy, to zamiast wody, możemy użyć mleka, no i oczywiście innych owoców, np banana, który jest zdecydowanie słodszy :)

A wy lubicie owsiankę? Jeśli ją jadacie to z jakimi dodatkami? Co zwykle jadacie na śniadanie? Chętnie się zainspiruję :)




____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

3 komentarze

  1. Płtki owisane + świeze owoce i jeszcze orzechy do tego. O mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka to moje ulubione śniadanie! Bez niej dzień stracony ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie szybkie, kolorowe i przepyszne sniadania, ktore pozytywnie nastrajaja na dobry poczatek nowego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama