Gdzie kupić dobre perfumy za mniej niż 170 zł? Recenzja Eclat Mon Parfum od Oriflame

by - kwietnia 29, 2019



Pomysł na ten post, zrodził się już jakiś czas temu, ale ze względu na sporą promocję w sklepie internetowym, chciałam wam opisać moje ulubione perfumy marki Oriflame. Oprócz oczywistych walorów zapachowych i wyglądu, dodatkowo wydałam na nią mniej niż 100 zł. Zacznę jednak od wyjaśnienia pewnej istotnej różnicy.

Jaka jest różnica między perfumą, wodą perfumowaną a wodą toaletową?

 

Często przyjęło się mówić na wszystkie zapachy - perfumy, jest to jednak niewłaściwe określenie. Zapachy różnią się na kilka kategorii, ze względu na stężenie olejków eterycznych , ja podam wam jakie jest w perfumach, wodach perfumowanych i wodach toaletowych. Procenty w zależności od strony, się delikatnie różnią, ja znalazłam takie:

  • perfumy - od 20 do 43 %
  • woda perfumowana - 10 do 20%
  • woda toaletowa 5 do 10%
Jak sami widzicie, najbardziej stężone są perfumy, dlatego zapach ich zapach utrzymuje się długo na skórze, a jeszcze dłużej na częściach garderoby, takich jak np szal. Stąd też różnice cenowe między tymi kategoriami. Osobiście uważam, że lepiej wydać trochę więcej na dobrej jakości produkt, niż na tańszy, który szybko się skończy, bo w efekcie wydamy więcej, dokupując nowe flakony.

Kto tworzy zapachy dla Oriflame?

Zdarza mi się słyszeć, że ktoś nie chce zamawiać produktów Oriflame, bo są one gorszej jakości niż te z drogerii. To mylne skojarzenie osób, które nie miały wcześniej styczności z produktami tej marki. Zanim nie dołączyłam do klubu, nie wiedziałam za wiele o kosmetykach, zwłaszcza o zapachach, ale to się zmieniło. Wielkim odkryciem było to, iż dla Oriflame tworzy wielu znanych mistrzów sztuki perfumeryjnej, m.in Emilie Coppermann , która stworzyła perfumy Eclat Mon Parfum
 
Źródło: https://pl.oriflame.com

Kilka słów o Eclat Mon Parfum

Sama twórczyni nazwała je "Paryżem we flakonie". Pefumy pojawiły się w ofercie w 2018 roku i od razu podbiły moje serce. Z racji tego, że jestem wzrokowcem, to od razu  zachwycił mnie ich widok. Piękny, prosty, a zarazem elegancki flakon, z uroczą wstążeczka i złotą, dosyć ciężką nakrętką. Jeśli chodzi o sam zapach to którego akord białego irysa został stworzony na wyłączność dla Oriflame. To kwiatowo - zielony zapach. Jest też akord gruszki chińskiej i migdałów. To perfumy dla eleganckich kobiet, długo utrzymują się na ciele. Idealne dla osób, które lubią kwiatowe zapach, oraz tych którzy nie lubią za mocnych, przytłaczających. Z ciekawostek powiem, że kwiat  białego irysa to emblemat francuskiej rodziny królewskiej. To najsłynniejszy i najbardziej prestiżowy kwiat w sztuce perfumeryjnej.  Pojemność 50 ml. Kod produktu to: 33957


Gdzie można kupić perfumy?

Zakupu można dokonać w bardzo wygodny sposób, czyli online, wystarczy kliknąć w link mojego sklepu Cena regularna perfumy to 169.90 zł natomiast w katalogu 7 , który obowiązuje od 30.04.19 do 20.05.19 to tylko 99.99 zł!   Dla porównania dodaję zdjęcie znanej marki, tym razem jest to tylko woda toaletowa i mają jedynie 30 ml pojemności, a kosztują prawie 169 zł. Moim zdaniem nie warto przepłacać, tym bardziej, że w Oriflame macie coś takiego jak gwarancję satysfakcji. Jakby jakiś produkt nie spełnił waszych oczekiwań, to jeśli nie zużyjecie więcej niż 1/3 opakowania, to możecie go oddać do firmy i dostaniecie 100 % pieniędzy. Znacie drugą firmę, która jest tak pewna swoich produktów?

Żródło: https://horex.pl/kobieta/perfumy/y/yves_saint_laurent/yves_saint_laurent_mon_paris_pour_femme_woda_toaletowa_spray_30_ml.html

 Podsumowanie

Jak widzicie, nie trzeba wydawać majątku na perfumy, wystarczy troszkę poszukać i nie bać się próbować nowych marek, bo tak jak ja możecie trafić na taką, która wam się spodoba. Zdjęcie powyżej ukazuje, że choć wyglądem te dwa zapachy są dosyć podobne, ale różnią się jakością, bo po lewej jest prawdziwa perfuma, a po prawej tylko woda toaletowa, pojemnością no i ceną. Czy warto przepłacać za znaną markę? Nie sądzę ;)

A wy znacie produkty firmy Oriflame? Macie swoje ulubione perfumy? Kupujecie kosmetyki w drogerii stacjonarnej, internetowej, a może u konsultantki? Piszcie w komentarzach, bo jestem ciekawa, miłego dnia, A.

PS jeśli macie pytania odnośnie produktów tej marki, chcielibyście również mieć kartę zniżkową, lub budować swoja grupę, to piszcie na mojego maila a chętnie wam odpowiem.

_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOK'a
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMIE



You May Also Like

5 komentarze

  1. ja ostatnio dostałam perfumy z oriflame (ale inne) od przyjaciółki i byłam zaskoczona jak fajnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przypomnienie o podziale zapachów. Moje zapachy to w większości zapachy z firm katalogowych, z których jestem bardzo zadowolona. Również jestem zdania, że nie warto przepłacać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że kompletnie nie kojarzę tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione perfumy kosztują niestety sporo więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za perfumami z katalogów, ale to kwestia bycia wybredną :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama