Książki dla dzieci z serii Barbie

by - lipca 23, 2018


Witajcie kochani:) Ostatnio pokazywałam wam książeczki o księżniczkach, a teraz przyszła na takie o Barbie. No chyba każdy z nas, mówię o dziewczynach, miał w dzieciństwie lalkę Barbie, nie inaczej jest w przypadku mojej 5-letniej córki. Na rynku jest ogromny wybór odnośnie ich wyglądu, ona jednak woli typową, czyli blondynkę. Ten typ postaci jak widzicie, jest również w książeczkach, które chcę wam przybliżyć. Zacznijmy może od pozycji Ubieranki naklejanki.

Jak już sam tytuł wskazuje, zadania w książce polegają na ubieraniu lalki, a dokładnie przez doklejanie naklejek  na ilustrację postaci. Naklejki są bardzo kolorowe, z brokatem i spodobają się waszej małej księżniczce. Są do wielokrotnego użytku, a dodatkowo mamy instrukcje w jakiej kolejności je naklejać, dzięki czemu nasze dziecko będzie mogło sprawić, by jej Barbie była stylowa i odpowiednio ubrana do sytuacji. 

Podobnie jak w przypadku serii o księżniczkach, tak i tu mamy notes projektantki. Jeśli czytaliście poprzedni post, to możecie się dowiedzieć, iż znajdują się w nim naklejki, rysunki ubrań, które można pokolorować, oraz stylizacje, które dziecko może oceniać w dowolny sposób. Podobnie jak i poprzednim razem jest wzór, według którego ubrania powinny być pokolorowane, ale myślę, że nic wielkiego się nie stanie, jeśli dziecko zrobi to po swojemu:) Niech twoje dziecko poczuje się jak początkująca projektantka przy tworzeniu tych wyjątkowych dzieł. 


A teraz przejdźmy do mojej ulubionej propozycji, czyli Ubrania do kalkowania, uważam że kalkowanie to świetny sposób na naukę skupienia uwagi na zadaniu, przecież nie łatwo jest tak dokładnie dziecku odwzorować to, co jest pod kalką. Gdy już to zrobi, to oczywiście może pokolorować swój obrazek. Wiadomo, że kolorowanie w tym wieku jest bardzo ważne, bowiem rozwija zdolności manualne, motorykę małą, tak ważną w późniejszej nauce pisania i dorosłym życiu. A jeśli mało wam naklejek, to znajdą się one też tutaj. A jak głosi słynne hasło: Możesz być kim chcesz. W tym przypadku głównie projektantką mody, stylistką.

A czy wasze księżniczki lubią książeczki, w których jest dużo naklejek, czy raczej wolą bawić się np lalkami Barbie, lub zupełnie co innego? Piszcie w komentarzach. Miłego dnia, A.

Za książki dziękuję Wydawnictwo AMEET
_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam Barbie. Byłam i nadal jestem ich fanką. Jakbym miała córkę to na pewno bym jej to kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. mojej siostrzenicy z pewnością by się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś ładna i bardziej "ludzka" ta Barbie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córeczka uwielbia Barbie i mamy mnóstwo takich książeczek, bardzo je lubimy :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama