Idealny zestaw książeczek dla małej księżniczki. Książki dla dzieci - AMEET (dużo zdjęć)

by - lipca 22, 2018


Witajcie kochani w tą cudownie słoneczną niedzielę :) Dziś chcę Wam pokazać cudowne książeczki, które jak napisałam w tytule, będą idealne dla każdej małej księżniczki. Moja córka za 2 tygodnie będzie miała 5-te urodziny i książki, które za chwilę zobaczycie, idealnie się sprawdzą. Nie pokazałam jej wszystkich, żeby nie psuć jej niespodzianki. Przejdźmy zatem do przeglądu książek dla dzieci. Podzieliłam je na trzy grupy, czyli Kraina Lodu, Barbie, Księżniczki. Zapraszam.


Kraina Lodu

 


Bajka Kraina Lodu, była i myślę, iż śmiało jeszcze mogę powiedzieć, jest już kultową animacją, za którą przepadają nie tylko dzieci, ale też ich rodzice. W Arendell mieszkają dwie siostry, Anna i Elsa. Nie będę opowiadać ich historii, chcę tylko powiedzieć, że jedna z książek nawiązuje do sklepu u Oeakena (ci, którzy oglądali bajkę, będą wiedzieć o co chodzi). DISNEY Kraina Lodu. Ubieranki i naklejanki, to propozycja dla dziewczynek, które lubią ubierać księżniczki, kochają naklejki. Ich zadaniem jest ubranie dwóch sióstr w określony sposób, czyli np najpierw buty, suknię a na końcu rękawiczki. Mają do wykonania kilka zadań, odbywają się głównie w wyżej wspomnianym sklepie. Ilustracje są przepiękne, kolorowe, podobnie jak naklejki, a niektóre nawet z dużą ilością brokatu! Czyż można chcieć czegoś więcej dla 5-letniej dziewczynki? Książeczką mogą się bawić też mniejsze dzieci, bo już od 3-go roku życia, przy pomocy rodziców, którzy będą czytali polecenia:) 



Z tej samej serii pochodzi  DISNEY Kraina Lodu. Notesy projektantki. Tu także nie zabraknie nam naklejek, natomiast jest mnóstwo miejsca na kolorowanie i tworzenie własnych kolekcji. Nasze dziecko może się poczuć jak początkująca projektantka na dworze w Arendell. Podoba mi się to, że nasza pociecha ma za zadanie kolorować według podanych kolorów, dzięki czemu nie tylko skupia swoją uwagę na starannym wykonaniu zadania, by nie wyjeżdżać za linię, ale także aby  używać odpowiednich barw. Dodatkowo swoje prace może oceniać, bo wiadomo, jedne będą się jej podobały bardziej, a inne mniej. Bardzo  praktyczne jest również to, iż dziecko może sobie wyrwać kartkę i na spokojnie popracować. Fanki tej bajki będą zachwycone tymi książeczkami!






Disney Księżniczki

 

Jak już opisujemy księżniczki, to pora na kolejne, tym razem są to postacie, które pamiętam z mojego dzieciństwa. Zobaczymy tu m.in Kopciuszka, Bellę, Jasmin, Ariel i inne księżniczki. Podobnie jak powyżej, chcę pokazać Wam dwie książeczki, pierwsza to DISNEY Księżniczka. Przebieranki z naklejkami. Propozycja ta zawiera książeczkę i naklejki, najfajniejsze jest to, że są wielokrotnego użytku, dzięki czemu księżniczki można kilka razy przebrać. Zdanie dziecka dosyć często się zmienia, a dzięki tej możliwości, będzie mogło dokonywać zmian, bez niszczenia kartek i zostawiania brzydkich dziur w kartce. 


No i teraz pora na książkę, która mi się najbardziej spodobała, czyli DISNEY Księżniczka. Ubrania do kalkowania. Pewnie zapytacie dlaczego akurat ta jest dla mnie najciekawsza? Nic prostszego, bowiem zawiera kalkę, kto z nas w dzieciństwie się z nią nie bawił? Moja córka nie miała z nią jeszcze styczności, bo to poniekąd przeżytek, a tu bawiła się świetnie, mając możliwość kalkowania ubrań. Dodatkowo ma tu swoje ulubione naklejki, no i może kolorować ubrania księżniczek, czyli tak wiele różnych aktywności, w jednej książce.

Jak widzicie po zdjęciach, książki są bardzo kolorowe, zachęcają do wykonywania ćwiczeń, a chyba nie ma nic lepszego, niż nauka przez zabawę. Znacie książki z tej serii? Jaką księżniczkę lubi wasze dziecko? Jaka czynność najbardziej sprawia jej radość? Kolorowanie, naklejanie, a może jeszcze coś innego? Piszcie w komentarzach. Miłej niedzieli, A.

Za książki dziękuję Wydawnictwo AMEET

_____
Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do:
a) polubienia mojego  FACEBOOKa
i/lub 
b) zaobserwuj profil na  INSTAGRAMie

You May Also Like

7 komentarze

  1. O tak, racja. Każda mała księżniczka będzie zadowolona z takiego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka uwielbia Krainę Lodu, byłaby zachwycona :) Choć ostatnio, kiedy ją zabrałam ze sobą do biblioteki, to książeczkami o księżniczkach pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, kreatywne i kolorowe:) Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co związane z Disneyem jest warte kupienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie sliczne :) Juz chyba wiem, co kupie na prezent dla corki mojej kolezanki :)
    Pozdrawiam,
    Marta /umbr4.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie dla księżniczki. Nic dziwnego, że się podoba - ubieranki to fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dzisiaj szczęście popdziwiać dziecięce książeczki, są sliczne.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnij na Instagrama